نجات ۲۳ شهروند اهوازی از میان دود و آتش در مجتمع مسکونی/ آتش مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۲۳ شهروند ساکن در یک مجتمع مسکونی در کیانپارس اهواز از میان دود و آتش نجات یافتند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۵ و ۸ دقیقه امروز، شنبه ۵ مهرماه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش سوزی در مجتمع مسکونی ۵ طبقه در کیانپارس خیابان یک غربی فاز ۲ اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام آتش نشانان به محل حادثه از ۵ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات پشتیبانی افزود: یک واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع مسکونی دچار حریق شد و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فراگرفته بود.

نجات ۲۳ شهروند از میان دود و آتش در مجتمع مسکونی در اهواز/ آتش مهار شد

قنبری اظهار کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله‌های آبرسان مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانان پس از جست وجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راهرو‌ها و واحد‌های مسکونی موفق شدند ۲۳ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج کنند.

نجات ۲۳ شهروند از میان دود و آتش در مجتمع مسکونی در اهواز/ آتش مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه در این حادثه یکی از ساکنان که یک زن ۵۰ ساله بود و همچنین یکی از آتش نشانان در حین اجرای عملیات مصدوم و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، تصریح کرد: علت آتش سوزی اتصال برق کولر ۲ تیکه بود.

نجات ۲۳ شهروند از میان دود و آتش در مجتمع مسکونی در اهواز/ آتش مهار شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.