اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی برای پله‌گذاری در مناطق حاشیه‌نشین استان

توسعه مناطق کم برخوردار و به اصطلاح مناطق حاشیه نشین در برنامه‌های شهرداری تبریز بوده است ،که اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی برای پله‌گذاری در مناطق حاشیه‌نشین استان درنظرگرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ایجاد امکان دسترسی شهروندان ساکن در این مناطق به حداقل امکانات یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های شهرداری تا پایدار سازی کامل این مناطق به شمار می‌رود، مسیرگشایی، پله گذاری و گسترش راه‌های دسترسی شهروندان از جمله این برنامه هاست.

توسعه پله گذاری در مناطق حاشیه نشین شهر تبریز در سال‌های اخیر از نظر مالی و متراژ شتاب بالایی گرفته است.

شهرداری منطقه ۱۰ در این راستا تنها در منطقه خلیل آباد حدود ۱۵۰۰ متر اقدام به پله گذاری کرده که در نوع خود بی سابقه به شمار می‌رود.

از دیگر پروژه‌های پله گذاری که در سطح منطقه ۱۰ انجام شده می‌توان به پله گذاری، آخر کوثر شرقی کوی علینژاد، کوچه حمداله سیمانکار، کوی آسیابی، کوچه رضایی، کوچه دوم کوی شهید شجاعی، آخر مفتح سرازیری اتحاد دربند باقر آباد، خیابان ایده لو جنب مسجد امام حسین، کوچه‌های فرعی خیابان ایدلو، کوچه باقر آباد در خیابان اتحاد و کوچه چمنی واقع خیابان ایده لو اشاره کرد.

با وجود مشکلات مالی موجود در شهرداری‌های کشور و به تبع آن شهرداری تبریز که در مناطق کم برخوردار بیشتر وجود دارد، شهرداری منطقه ۱۰ بیش از ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۸ برای پله گذاری هزینه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.