فوت جوان ۳۶ ساله براثر برق گرفتگی/ توقیف بیش از ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

مهم‌ترین حوادث ۷ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۷ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۹۰ کیلو تریاک در داراب

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: ۱۹۲ کیلو تریاک در یک عملیات ضربتی در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو پراید، در داراب کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در داراب، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری پراید مشکوک شدند که رانندگان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند.

او ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر ۲ دستگاه خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ها، ۱۹۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان و مستمر با مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.

دستگیری ۲۸۰ نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: از زمان تشکیل قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش تاکنون، ۲۸۰ نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس، دستگیر شده اند.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره دستگیری مخلان نظم و امنیت در فارس، بیان کرد: قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی، تشدید و تسریع در برخورد با آنان بویژه در صحنه وقوع جرم و برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت در سطح استان فارس از مردادماه امسال تاکنون اجرا شده است.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، ۲۸۰ نفر از مخلان نظم و امنیت دستگیر، احضار و تحت کنترل قرار گرفته‌اند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از یک هزار عدد انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور و تبر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس، تصریح کرد: ایجاد ترس و وحشت، درگیری، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه، گردنکشی و تهدید با سلاح سرد و گرم در صفحات فضای مجازی نیز در سوابق مجرمان به چشم می‌خورد.

او تصریح کرد: یکی از اولویت‌های مجموعه انتظامی پلیس فارس، پاکسازی نقاط آلوده از وجود افراد هنجار شکن است و در این زمینه طرح‌های مختلفی در دست اجرا است.

توقیف کامیون حامل احشام میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف احشام قاچاق در لارستان، بیان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه این شهرستان هنگام کنترل محور مواصلاتی لارستان -بندرعباس، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۶۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی درباره دستگیری سارق کابل برق در ممسنی، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان ممسنی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این زمینه متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، گفت: در بازرسی از آن مکان، ۱۰۰ متر سیم و کابل مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۲ فقره سرقت اقرار کرد، اضافه کرد: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

بازداشت بیش از ۴۰ معتاد و سارق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۴۷ معتاد و سارق در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده درباره دستگیری معتادان و سارقان در آباده، بیان کرد: طی هفته گذشته به منظور بالا بردن احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز به به صورت مستمر اجرا شد.

او افزود: کشف ۴۲ هزار نخ سیگار خارجی، توقیف ۸۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، دستگیری ۳۲ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۲۲ فقره انواع سرقت از نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کشف ۹۷ کیلو انواع مواد مخدر، کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و پلمب ۵ واحد صنفی متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است، گفت: برخورد با متخلفان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

توقیف بیش از ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف ۴۲۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و مزاحم در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون درباره توقیف وسایل نقلیه متخلف در کازرون، بیان کرد: به منظور برخورد با رانندگان وسایل نقلیه متخلف، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

او تصریح کرد: طی یک ماه گذشته ماموران انتظامی موفق شدند در اجرای این طرح‌ها، ۲۲۴ دستگاه خودرو و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و روانه پارکینگ کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار کرد: پلیس با هنجار شکنان برابر قانون برخورد می‌کند.

فوت جوان ۳۶ ساله براثر برق گرفتگی

فرمانده انتظامی شیراز از فوت یک جوان ۳۶ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز درباره فوت یک نفر بر اثر برق گرفتگی در شیراز، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی یک جوان در شهرک جوادیه شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد جوانی ۳۶ ساله هنگام تعمیرات وسایل منزل دچار برق گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است، افزود: جسد برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه تعمیر وسایل الکتریکی و حساس نیازمند داشتن تخصص در آن وسیله است، از شهروندان خواست: با رعایت موارد ایمنی و استفاده از کارشناس فنی جهت تعمیر وسایل منزل خود مانع بروز چنین حوادثی شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار