رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۹۵ درصد از هیئت‌های مذهبی نجف‌آباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: ۹۵ درصد از هیئت‌های مذهبی نجف آباد شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و تلاش ما بر جلوگیری از انتقال بیماری کرونا در مراسم اربعین امام حسین (ع) است.

حجت‌الاسلام یزدانبخش قاسمی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه تمامی هیئت‌های مذهبی برای اخذ مجوز برگزاری مراسم اربعین باید در سامانه بیرق ثبت نام کنند، گفت: بهتر است این مراسم‌ها در محیط‌های باز، مثل مدارس و ورزشگاه‌ها برگزار شود.

او با بیان اینکه حدود ۹۵ درصد از مراسم مذهبی در ماه‌های محرم و صفر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه تعداد اندکی از مجالس مذهبی موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که البته به آن‌ها تذکر دادیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: زنده نگه داشتن شعائر حسینی به خصوص در ایام اربعین از الزامات است، اما باید در قالب دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

او خاطرنشان کرد: مردم نجف آباد همیشه در عرصه‌های مذهبی پیش قدم و فعال بودند، ولی امسال باید اربعینی به معنای واقعی داشته باشیم و نباید در مجالس مطهر اهل بیت (ع) بیماری منحوس کرونا منتشر شود.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بازم تو جمعیت زیاد بهش اعتماد نیست مواظب باشید
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
بازم تو جمعیت زیاد بهش اعتماد نیست مواظب باشید