تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی دانش‌بنیان در کشور

طراحی و تولید انواع کامپاند لاستیک و پلاستیک برای تولید قطعات کاربردی در صنعت خودرو، لوازم خانگی، صنایع دریایی و ... تلاشی دانش‌بنیان است که به ثمر نشسته تا صنایع کشور را از واردات این محصول کاربردی بی‌نیاز کند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل یزدان‌بخش مدیر شرکت دانش‌بنیان بسپار سازه، درباره محصولات این شرکت فناور، اظهار کرد: این مجموعه تنها کارخانه مستقل طراحی و تولید انواع کامپاند در خاورمیانه است که توانسته تمام محصولات خود را به تایید شرکت‌های معتبر اروپایی برساند. همچنین به قطعات لاستیکی و پلاستیکی کاربردی در صنایع مختلفی مانند خودرو، لوازم خانگی، دریایی و ... کامپاند می‌گویند.

او ادامه داد: هم‌اکنون، تولید انبوه کامپاند‌های قطعات گوناگون، مانند مانتینگ‌ها، قطعات هیبریدی لاستیک- فلز، ضربه‌گیر، واشر و اورینگ، انواع شلنگ‌های سوخت، رادیاتور، روغن هیدرولیک، تهویه، انواع قطعات گردگیر، انواع پروفیل‌های آب‌بندی سالیدی و اسفنجی و، قطعات لاستیکی صنایع ریلی و تونلی و انواع کامپاند مصرفی در زیره کفش‌ها و پوتین‌ها و ... در این شرکت تولید می‌شود.


بیشتر بخوانید


این فعال فناور تاکید کرد: در حال حاضر، این شرکت حدود ۲۵۰ فرمول مربوط به آمیزه‌های مختلف لاستیکی با همه پایه‌های پلیمری موجود در صنعت لاستیک را با توجه به نوع قطعه و محل کاربرد آن، تولید می‌کند که در آن ۳۰۰ نوع مواد اولیه در مقادیر مختلف استفاده شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار