امام جمعه ریگان گفت: تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی، ساعت ۹:۳۰ روز ۱۳ آبان در محل میدان عاشورای این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ریگان در جلسه هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن یوم الله ۱۳آبان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: با توجه به بدعهدی‌های استکبار جهانی و به منظور گرامیداشت این روز، تصمیم بر این شده که برنامه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان به صورت تجمع با شکوه و پر بار و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

او زبان مشترک ملت ایران در این روز را غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و ۱۳ آبان را روزی به یادماندنی در تاریخ ملت ایران توصیف کرد.

حجت الاسلام رضازاده افزود: با توجه به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب، این مناسبت باید گرامی داشته و رخداد‌های این روز تاریخی در سطح مراکز علمی و مدارس به صورت مجازی به تفصیل، تشریح و تبیین شود.

او بر تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح شهر و روستا‌های شهرستان تاکید کرد و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی برای گرامیداشت این روز را خواستار شد.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل چگونگی هماهنگی بین سازمان‌ها و برنامه ریزی به منظور حضور حداکثری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشریح و با توجه به تقارن این روز با روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) که مدارس تعطیل است، بر حضور دانش آموزان تأکید و موضوع پیگیری و در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دیگر اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ریگان، نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان بیان کردند.

در نهایت مصوب شد، تجمع روز مبارزه با استکبار جهانی، ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۳ آبان در محل میدان عاشورا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: 13 آبان ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.