واکنش مدیرعامل آپارات به موج‌سواری شبکه‌های معاند

محمد جواد شکوری مقدم، مدیرعامل آپارات با انتشار پستی در توئیتر هدف رسانه های معاند را موج‌ سواری و سوءاستفاده خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار خبر صدور حکم زندان برای محمدجواد شکوری، مدیرعامل و بنیانگذار شبکه اجتماعی ویدئو محور آپارات، امروز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.  این موضوع مثل همیشه دستمایه‌ای شد برای رسانه‌هایی همچون بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال تا آنطور که دلشان می‌خواهد به آن بپردازند و آن را تفسیر کنند.

اما شکوری، مدیر عامل آپارات ساعتی پیش در توئیتر پستی به اشتراک گذاشت و با ابراز امیدواری برای ساخت کشور، این دست رسانه‌ها را رند و موج‌سوار خطاب کرد. شکوری در پست خود نوشت:

"بی بی سی و ...، دلشان برای آپارات و اکوسیستم استارتاپی ایران نمی‌سوزد و حتما رندانه می‌دانند این روش موج سواری مغرضانه سریع‌تر به آپارات و اکوسیستم استارتاپی کشور ضربه می‌زند. مصمم و امیدوار به ساختن کشورمان ادامه می‌دهیم."

پست توئیتری شکوری مقدم

شایان ذکر است؛ مهرماه سال گذشته ویدئویی در سایت آپارات بارگذاری شد که در آن گزارشگر از کودکان و نوجوانان درباره مسائل جنسی سوال می‌کرد و از آنها می‌خواست توضیح دهند که آیا می‌دانند چطور به دنیا آمده‌اند؟ انتشار این ویدئو در آپارات باعث شد یک سال بعد مدیرعامل آن به ۱۰ سال زندام محکوم شود. گرچه این حکم بدوی است و در حال تجدید نظرخواهی در دادگاه صالح می‌باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.