درخشش نمایندگان استان کرمان در مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری

رکابزنان تیم‌های مس کرمان و صنعت مس رفسنجان در روز دوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب مقام‌های دوم و سوم ماده ۴ کیلومتر تیمی و عناوین سوم و چهارم ماده اسکرچ خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه سواری پیست مردان از روز پنج شنبه ۸ آبان ماه در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شد.

در این مرحله هفت تیم (آسمان آبی از خراسان رضوی، پدافند هوایی ارتش، هیئت گیلان، صنعت مس رفسنجان، مس کرمان، پیشگامان کویر یزد و فولاد مبارکه سپاهان) در قالب ۵۰ دوچرخه سوار تا فردا دهم آبان ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

دیروز در روز نخست این رقابت ها، در ماده تیم اسپرینت، صنعت مس رفسنجان در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

امروز در روز دوم مسابقات نیز، در ماده اسکرچ محمد رجب لو از مس کرمان با ۷۵ امتیاز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و بهنام خسروشاهی از صنعت مس رفسنجان با ۶۷ امتیاز در جایگاه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت.

در ماده ۴ کیلومتر تیمی هم، تیم صنعت مس رفسنجان متشکل از علی خادمی، بهنام خسروشاهی، بهنام آرین، محسن رحمانی بیرق و مهدی آرمون با کسب ۱۷۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و تیم مس کرمان نیز با ترکیب محمد رجب لو، مهدی علمایی، علی اصغر موسی زاده و میثم رضایی با امتیاز ۱۵۰ بر سکوی سوم ایستاد.

مسابقات لیگ برتر در سه مرحله برگزار می‌شود و در هر مرحله یکی از استان‌ها میزبان است، پیش از این قرار بود مرحله نخست در تهران و مرحله دوم در مشهد برگزار شود که به خاطر شیوع کرونا و تعطیلی به وجود آمده در تهران، برگزاری مرحله نخست مسابقات به مشهد منتقل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار