سنگربندی مقابل ساختمان‌ها و فروشگاه‌های واشنگتن از بیم ناآرامی‌های پس از انتخابات

خبرگزاری فرانسه در گزارشی میدانی از سنگربندی ساختمان‌ها و فروشگاه‌های مرکز واشنگتن از بیم ناآرامی‌های پس از انتخابات در آمریکا خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، حضور کارگران در «دان تاون دی سی» [مرکز واشنگتن] نشان دهنده نگرانی حاکم در سراسر کشور آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

چند روز پیش از انتخابات در همه جا صدای چکش و اره برقی به گوش می‌رسد. در پایان هفته شمار قابل توجهی از فروشگاه‌های مرکز واشنگتن با استفاده از الوار و تخته به دنبال محافظت از ویترین‌ها هستند، زیرا از تظاهرات و خشونت‌های روز انتخابات و روز‌های پس از آن نگرانند.

حتی برخی نگران سناریو‌های فاجعه بارتر در صورت تنگاتنگ بودن نتیجه انتخابات و تاخیر در اعلام آن هستند که طی آن حامیان هر دو نامزد برای اعلام پیروزی به خیابان بیایند و حتی سلاح به دست بگیرند.

به علاوه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تا کنون چندین بار از پاسخ واضح به اینکه به طور مسالمت آمیز شکست در انتخابات سوم نوامبر را خواهد پذیرفت طفره رفته است.

«شان انگر» رئیس سایت خدماتی در مریلند که شصت نفر کارمند دارد می‌گوید طی روز‌های اخیر دست کم برای ۲۰ ساختمان سنگربندی کرده اند. خدماتی که میلیون‌ها دلار هزینه دارد. او می‌گوید ما این کار را در زمان آشوب‌های چند ماه پیش هم انجام دادیم.

محافظ‌های مشابهی در زمان اعتراضات ضد نژادپرستی گسترده فصل بهار که برخی از آن‌ها به خشونت و غارت منتهی شد نصب شده بود. برخی از آن‌ها همین چند هفته پیش جمع آوری شدند.

پلیس واشنگتن از بسته شدن خیابان‌های حوالی کاخ سفید در روز‌های سوم و چهارم نوامبر خبر داد. «موریل بوزر» شهردار واشنگتن پنجشنبه در نشستی خبری گفت ما می‌دانیم که برخی افراد به دنبال ایجاد آشوب و آشفتگی هستند. ما اطلاعات خاصی در این باره نداریم، اما برای تامین امنیت شهر آماده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
کاری را که هیئت حاکمه آمریکا سالیان متمادی در اقصی نقاط جهان با دخالت های مستقیم و غیرمستقیم در امور کارزارهای انتخاباتی ملت ها میکرد هم اینک با همان شیوه ها دامنگیر انتخابات داخلی آمریکا شده است و این سنت الهی است وعده ای که هیچ خلفی در آن وجود ندارد......چاه کن همیشه در ته چاه است......و یا
بهرام که گور گرفتی همه عمر....ندیدی که گور چگونه بهرام گرفت؟!!...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خدا تو کمک کن خودشان به دست خودشان نابود بشن
آخرین اخبار