خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور افراد تکراری در هر انتخابات، جنبه خوبی ندارد

عضو حزب اعتماد ملی درباره حضور نام‌های تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطالبی بیان کرد.

/محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: ما باید ریاست را یک مسئوليت بدانيم، يعنی اگر مسئوليتی به ما واگذار شد به عنوان طعمه به آن نگاه نكنيم تا مشكلات مردم به راحتی رفع شود.

او ادامه داد: رسيدن به رياست جمهوری، قوه قضائيه، مجلس شورای اسلامی و ... نبايد هدف باشد، بلكه بابد ابزاری برای خدمت به مردم باشد، به نظر من اگر هم فردی چندين بار در انتخابات خودش را عرضه كرد و مردم از آن استقبال نكردند، ديگر نبايد وارد اين عرصه شود زيرا جنبه سبكی دارد و شان و جايگاه آن زير سوال می‌رود و خوب نیست، همچنین ممکن است مردم فکر کنند که این افراد دنبال قدرت و قدرت طلبی هستند.

عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وقتی مردم ما را نمی‌خواهند چرا باید اصرار بیش از حد کنیم؟ حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کار پسندیده‌ای نیست و اینجا دیگر بحث خدمت مطرح نخواهد بود و جنبه هوای نفسانی دارد.

خباز تاکید کرد: نیروی جوان و باتجربه در کشور ما فراوان است، برای مثال حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یک بار نامزد ریاست جمهوری شد، اما رای کافی کسب نکرد، از آن روز به بعد دیگر اعلام آمادگی برای ریاست جمهوری نکرد.

او اظهار کرد: افرادی که چندین نوبت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدند، باید در حال حاضر وارد اتاق‌های فکر شوند و به نیروهای جوان درس بدهند تا بتوانند با تجربه ارزشمند نیروهای قدیمی و انقلابی به مردم خدمت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
در این نظام مسئول قدیمی رو مگر عزرائیل برداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چی میگی در این دولت یک عده ای هستند که سر این سفره میچرخند هیچ چیزی هم عوض نمیشه و بخور بخورشون ادامه داره بدبخت ملت
آخرین اخبار