بازسازی دبستانی در کرمان به همت زوجی خیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تخریب و بازسازی دبستان حاج ابوالقاسم هرندی ناحیه ۲ کرمان، به همت یک زوج خیر با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: توفیق کار خیر به ویژه مدرسه سازی نصیب هر کسی نمی‌شود، بسیاری افراد ثروتمند هستند که هیچ وقت در طول زندگی شان نمی‌توانند در امر خیری پیش قدم شوند، اما برای کسانی که در راه خیر قدم می‌گذارند، مدرسه سازی کار ویژه‌ای است، زیرا نتیجه خیر و مثبت آن به چند نسل آینده هم می‌رسد.

او افزود: بسیاری از تنگنا‌ها و چالش‌های آموزش و پرورش در زمینه کمبود مدرسه با همت و همکاری خیران نیکوکار در حال رفع است و در این میان خیران مدرسه سازی هم هستند که خودشان از خانواده فرهنگیان هستند که اقدام ارزشمندشان درخور تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پویش ملی آجر به آجر در امر مدرسه سازی گفت: همیاری و کمک آحاد مردم در این پویش خدا پسندانه، نیاز است و همه ما می‌توانیم حتی با اهدای هزینه یک آجر، یک خیر مدرسه ساز باشیم.

اسکندری نسب بیان داشت: دبستان هرندی ناحیه دو کرمان با زیر بنای هزارو ۳۰۴ مترمربع از جمله مدارس فرسوده و دارای بافت قدیمی این ناحیه است که به زودی با همت خیران گرانقدر تخریب و بازسازی می‌شود.

او گفت: جلال عنایتی و صدیقه نصیری نسب، زوج خیر و پیشکسوت فرهنگی طی قراردادی با آموزش و پرورش، در امر تخریب و بازسازی دبستان حاج ابوالقاسم هرندی مشارکت می‌کنند.

مدرسه حاج ابوالقاسم هرندی ناحیه دو کرمان با زیر بنای هزارو ۳۰۴ مترمربع و با مبلغ، یک میلیاردو پانصدمیلیون تومان اهدایی زوج خیر فرهنگی با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان تخریب و بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار