چالش‌های جدید مدیرعامل تسلا با کووید-۱۹ / آیا ایلان ماسک به کرونا مبتلا شده است؟

ایلان ماسک به تازگی اظهار داشت که به دنبال نمایان شدن علائم جدید اقدام به انجام آزمایش‌ های تشخیص ویروس کرونا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک به تازگی با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد که احتمال ابتلای وی به ویروس جهانگیر کرونا وجود دارد. این بیماری که تا کنون بیش از ۵۰ میلیون انسان را به خود مبتلا کرده اکنون به دنبال یکی از معروف‌ترین کارخانه‌داران دنیا آمده است.

ایلان ماسک در حساب کاربری توئيتر خود نوشت: "یک اتفاق بسیار عجیب در حال رخ دادن است؛ من چهار بار آزمایش ویروس کرونا را در مراکز مختلف دادم. دو مورد از این آزمایش‌‌ها جواب مثبت داده‌اند و دو مورد دیگر منفی هستند". مدیرعامل شرکت تسلا اظهار داشت که او آزمایش ویروس کرونا را در مراکز درمانی مختلف داده و نتایج متفاوتی گرفته است.

البته بر اساس اطلاعات منتشر شده،‌ هر چهار آزمایش صورت گرفته از نمونه‌های ارزان قیمت بوده‌اند که در ۱۵ دقیقه نتیجه را در اختیار فرد قرار می‌دهند. وی در حال حاضر منتظر آماده شدن جواب آزمایش‌های اصلی است که حدود ۲ روز پس از انجام تست نتیجه آن آماده می‌شود.

علائم بیماری جدید ایلان ماسک


بیشتر بخوانید


علائم بیماری جدید ایلان ماسک

ایلان ماسک اظهار داشت که علائم بیماری او همانند یک سرماخوردگی ساده است و هیچ نشانه غیرعادی وجود ندارد، با این وجود او نیاز دارد تا از جواب آزمایش‌های خود مطلع شود. همان‌طور که مطرح شد ویروس کرونا تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر را به خود مبتلا کرده و از بین این افراد ۱.۳ میلیون نفر فوت شده‌اند.

ایلان ماسک در حالی به انجام آزمایش‌های تشخیص کرونا رو آورده است که تا مدتی قبل نسبت به این بیماری شکاک بود. وی اعتقاد داشت ویروس کرونا به میزانی که گفته می‌شود خطرناک نیست و تعداد پرونده‌های افراد مبتلا به این بیماری بیش از چیزی اعلام می‌شود که در حقیقت وجود دارد. او همچنین در ماه مارس ادعا کرد تا ماه آوریل هیچ فرد جدیدی به این بیماری مبتلا نخواهد شد. گفتنی است؛ ایلان ماسک همچنین با انتشار پستی اعلام کرد که نتیجه آزمایش‌های خود را پس از مشخص شدن اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار