خدمات برق در کرمان غیرحضوری می‌شود

به منظور حفظ سلامت ارباب رجوع و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از این پس، کلیه خدمات قابل ارائه به مردم در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در اپلیکیشن «برق من» ارائه می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالوحید مهدوی نیا سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: در شرایط کنونی که شاهد شیوع بیماری کرونا در استان هستیم، این شرکت به منظور تسهیل درخدمات رسانی به مشترکین شمال استان، باایجاد سازو کار مناسب و تقویت زیرساخت‌ها، کلیه خدمات برق را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در امور‌ها ندارند، افزود: به دنبال اجرای این طرح، بیش از ۴۰ خدمت نظیر درخواست انشعاب، درخواست افزایش قدرت، درخواست کاهش قدرت، درخواست تفکیک، درخواست ادغام، اصلاح سرویس انشعاب، قطع موقت انشعاب، تغییر مکان داخلی، نصب مجدد انشعاب، جمع آوری موقت انشعاب، جمع آوری دایم انشعاب، آزمایش کنتور، تغییر نام مشترک، درخواست اصلاح نام، درخواست اصلاح اطلاعات، درخواست تغییر تعرفه، صدور قبض المثنی، درخواست بررسی صورتحساب، درخواست تسویه حساب، محاسبه صورتحساب براساس خود اظهاری، سوابق پرداخت مشترک، سوابق مصرف، صورتحساب مشترک بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران (برق من) یا سایت شرکت به نشانی www.Nked.co.ir قابل انجام و پیگیری است.

مهدوی نیا تصریح کرد: مشترکین جدید می‌توانند ازاین پس کلیه درخواست‌های خود را از طریق اپلیکیشن خدمات برق ایران که تحت عنوان «برق من» قابل دانلود از کافه بازار است، ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

او بیان داشت: مشترکین با این کد رهگیری می‌توانند در بخش پیام ها، تقاضا‌های خود را پیگیری کنند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می‌شود که با این کد رهگیری، مشترک می‌تواند به صورت مرتب از آخرین مراحل انجام کار‌ها مطلع شود و در هر مرحله، مشترکین از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.

مهدوی نیا از کلیه مشترکین خواست: در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، برای جلوگیری از شیوع بیماری و کمک به مدافعان سلامت با نصب اپلیکیشن خدمات برق ایران (برق من) در گوشی‌های همراه خود، خدمات مورد نیاز را دریافت و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار