سپاهان اصفهان یک - آلومینیوم اراک صفر/ اولین دشت ۳ امتیازی محرم نویدکیا در لیگ برتر

۲ تیم فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک، در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶:۲۲ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

برای سپاهانی‌ها پیام نیازمند، محمدرضا مهدی زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، محمد رضا حسینی، محمد رضا خلعتبری و سجاد شهباز زاده به میدان رفتند.

رسول خطیبی هم از رضا حسن‌پور، محمد ایرانپوریان، رامتین سلیمان‌زاده، سید مهدی حسینی، امید سینگ، پوریا آریاکیا، محسن ربیع‌خواه، مصطفی احمدی، امیرمحمد هوشمند، مرتضی آقاخان، جابر انصاری در ترکیب آلومینیوم استفاده کرد.

دقیقه ۲: امید سینگ با حرکت تماشایی خود از سمت چپ دروازه سپاهان، اولین خطر جدی را به وجود آورد، اما مدافع سپاهان توپ ارسالی او را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶: امیر محمد هوشمند فرصت داشت تا روی ارسال آریا کیا دروزاه سپاهان را باز کند، اما ضربه سر او را نیازمند راهی کرنر کرد. آلومینیوم سازان نتوانستند روی ضربه کرنر موقعیت جدی برای خود ایجاد کنند.

دقیقه ۱۱: سپاهانی‌ها می‌توانستند روی ارسال حسینی موقعیتی برای خود ایجاد کنند، اما حسن پور ارسال حسینی را قطع کرد.

دقیقه ۱۴: امید سینگ با حرکت خود ضربه خطرناکی به سمت دروازه سپاهان زد، اما نیازمند با واکنش خود مانع از باز شدن دروازه شد.

دقیقه ۱۶: نورافکن ضربه ایستگاهی سپاهانی‌ها را به سمت دروازه آلومینیوم زد، اما توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. محمد رضا خلعتبری این ضربه را به سمت دروازه آلومینیوم زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. مهدی حسینی بازیکن آلومینیوم هم به دلیل خطا بر روی بازیکن سپاهان، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۳۰: داور مسابقه به دلیل شرایط کرونایی، یک دقیقه به بازیکنان استراحت داد.

دقیقه ۳۵: خلعتبری ضربه ایستگاهی سپاهانی‌ها را به شکلی خطرناک روی دروازه آلومینیوم ارسال کرد، اما مدافعان آلومینیوم توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۷: حسینی فرصت داشت تا روی ارسال نورافکن دروازه سپاهان را باز کند، اما نتوانست به توپ ضربه وارد کند. حسن پور دروازه بان آلومینیوم به دلیل تاخیر در شروع کردن بازی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۰: شوت کریمی به صورت خطرناک از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: سروش رفیعی روی اشتباه دروازه بان آلومینیوم صاحب توپ شد، او ضربه خطرناکی به سمت دروازه اراکی‌ها زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

۳ دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول این بازی اعلام شد.

دقیقه ۲ + ۴۵: پس از خطا بر روی خلعتبری، یک ضربه آزاد برای سپاهانی ها، چسبیده به محوطه جریمه اعلام شد.

دقیقه ۳ + ۴۵: سروش رفیعی ضربه ایستگاهی را به شکلی خطرناک از بالای دروازه آلومینیوم به بیرون زد.

نیمه اول این بازی در ساعت ۱۷:۱۱ بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار از ساعت ۱۷:۲۹ دقیقه درحالی آغاز شد که محرم نوید کیا هیچ تغییری در ترکیب سپاهان ایجاد نکرده بود، اما جابر انصاری مهاجم آلومینیوم جای خود را به محمد علینژاد داده بود.

دقیقه ۴۷ تا ۵۳: در این دقایق توپ و میدان در اختیار بازیکنان سپاهان بود، اما نتوانستند موقعیت جدی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کنند.

دقیقه ۵۶: مرتضی منصوری حرکتی را از سمت چپ دروازه آلومینیوم آغاز کرد، ارسال این بازیکن را سجاد شهباز زاده روی یک کش و قوس تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۶۰: جلال الدین علیمحمدی روی ارسال حسینی فصت داشت تا دروازه آلومینیوم را باز کند، اما توپ به خوبی روی پای او سوار نشد و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: محمد علنژاد با حرکت خوب خود فرصت داشت تا دروازه سپاهان را باز کند، اما ضربه او توسط مدافعان سپاهان دور شد.

سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۷: محمد رضا خلعتبری از زمین بیرون رفت و جای خود را به محمد محبی داد.

دقیقه ۶۸: آلومینیوم سازان این فرصت را داشتند تا روی ضربه کرنر دروازه سپاهان را باز کنند. کرنر ارسالی با ضربه سر هوشمند به شکل خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: محمد جواد عباسی به جای محمد ایران پوریان برای اراکی‌ها وارد میدان شد.

دقیقه ۷۰: محمد علینژاد با تکل خشن خود کریمی را سرنگون کرد و با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. رسول خطیبی هم به دلیل اعتراض به تصمیمات داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۴: محبی با پاس زیبای خود شهباز زاده را در محوطه جریمه صاخب توپ کرد. او توپ را به حسینی پاس داد، اما بازیکن سپاهان نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا نتیجه بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند.

دقیقه ۷۵: داور مسابقه به دلیل شرایط کرونایی، یک دقیقه به بازیکنان استراحت داد.

دقیقه ۸۰: حسینی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت. او قصد داشت تا شهباز زاده را صاحب توپ کند، اما پاس او را مدافعان آلومینیوم قطع کردند.

دقیقه ۸۲: سپاهانی‌ها ۲ تعویض انجام دادند. حسینی و علیمحمدی از زمین خارج شدند و جای خود را به کیانی و اسماعیلی فر دادند.

دقیقه ۸۳: مصطفی احمدی و مرتضی آقاخان از ترکیب آلومینیوم خارج شدند و اسماعیل شریفات و امیر نوری به جای آن‌ها وارد زمین شدند.

دقیقه ۸۹: روح الله باقری به جای سجاد شهباز زاده برای سپاهانی‌ها وارد زمین شد.

۶ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد.

در وقت‌های اضافی تیم‌ها نتوانستند موقعیت‌های جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار