جنازه پیرمرد یک سال پس از قتل توسط همسرش در فریزر ماند!

باربارا واترز ۶۸ ساله به جرم قتل و قرار دادن جنازه همسرش در فریزر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باربارا واترز، ۶۸ ساله به جرم قتل همسرش دستگیر شد. نکته قابل تامل این اتفاق آن است که این زن بعد از کشتن شوهر خود او را در فریزر خانه قرار داده‌بود. وقتی قاضی پرونده از او علت این کارش را پرسید، پاسخ وی به این سوال جالب بود؛ او گفت که نمی‌خواستم شریک زندگی خود، پل بارتون، را رها کنم و از او دور بمانم. برای همین او را در فریز خانه قرار دادم تا هم سالم بماند و هم در کنار خودم باشد.

وی درخواست حقوقی خود برای بازگرداندن جنازه همسرش به خانه را آغاز کرد تا جسد همسرش را باز پس بگیرد. این پرونده به تازگی در دادگاهی در میسوری، ایالات متحده به جریان افتاده‌است. وکیل این زن جاپلین گلوبز گفت که خانم واتر از کار افتاده و درمانده است ولی هنوز می‌خواهد جسد همسرش را پس بگیرد.


بیشتر بخوانید


وی به روزنامه‌ها گفت: کار من هنوز تمام نشده است. آن‌ها فکر می‌کنند که من از باز پس‌گیری جنازه همسرم ناامید شده‌ام اما کار من تمام نشده است. خانم واترز یک سال پیش به دلیل قتل همسرش در خانه و نگهداری او در فریز، دستگیر شد. وی معتقد است همسرش، آقای بارتون به مرگ طبیعی درگذشته است. خانم واترز می‌گوید که او از یک نوع نادر از بیماری لو گریگ رنج می برد و اعتقاد بر این است که او ممکن است در سال قبل فوت کرده باشد، بنابراین ممکن است نزدیک به یک سال در فریزر بوده باشد.

کشته شدن یک پیرمد به دست همسر جلادش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۳:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۹
معلومه فریزر خوبی داشتن که جسد توش سالم مونده خخخ