ناگفته‌های بانوی بندرعباسی که خانه اش تخریب شد/ زن خودسوز کیست؟ + فیلم

کلیپ تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی این روز‌ها در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است. در این گزارش جزئیات ماجرا را از زبان خانمی که کلیپ او منتشر شده می‌خوانیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نامش زهرا حسن زاده است. او همان زن بی پناه بندرعباسی است که صدای فریادهایش این روز‌ها در فضای مجازی به گوش خیلی‌ها رسیده است و آوازه بلند خبر تخریب خانه اش گوش فلک را کر کرده است.

تلفن را جواب می‌دهد و صدای گرفته اش در گوشی می‌پیچد. می‌گوید: «از همان روزی که با ماموران شهرداری بحثمان شد از بس جیغ کشیدم صدایم گرفته است. احساس می‌کنم بلایی سر تار‌های صوتی ام آمده است. اما خودسوزی نکردم. من همان زنی هستم که کلیپ درگیری ام با ماموران شهرداری را همه دیدند، اما کسی که خودسوزی کرد همسربرادرم بود نه من!»

کلیپ جنجالی زن بندرعباسی

صدای فریاد‌های چند کودک و یک زن در کلیپ می‌پیچد. مخاطبان فضای مجازی احساساتی و هیجان زده می‌شوند و چند ساعت بعد خبری منتشر می‌شود مبنی بر اینکه زن بندرعباسی که با ماموران درگیر شده است، اقدام به خودسوزی کرده است.

همه بسیج می‌شوند و به زنی که خودسوزی کرده است کمک می‌کنند و از او دلجویی می‌کنند. همین باعث می‌شود که زهرا حسن زاده می‌گوید: «ما دو خانوار بودیم که اتاقک ما را خراب کردند. اما باز هم لطف خدا همراه ما بود.»

نام این زن که در کلیپ منتشر شده فریاد می‌زند، زهرا حسن زاده است. همان زنی که فریاد می‌زد تا بی سرپناه نماند، حالا مجبور است فرزندان برادرش را هم‌تر و خشک کند. چون مادرشان خودسوزی کرده و در بیمارستان است.

ساخت اتاقک غیرقانونی در حاشیه دریاچه نیزار

زهرا حسن زاده  می‌گوید: «من همان زنی هستم که کلیپ درگیری ام با ماموران شهرداری بندرعباس منتشر شدو صدای فریادهایم به گوش همه رسید.»

او در در توضیح جزئیات ماجرا می‌گوید: «چند سالی می‌شد که به دلیل اعتیاد همسرم از او جدا شده بودم. دو دختر بزرگ دارم که یکی از آن‌ها ازدواج کرده و در کرج زندگی می‌کند و دختر دیگرم هم با خواهرش زندگی می‌کند. من هم در شهریار با پسرم سبحان که الان هفت ساله است زندگی می‌کردم. اما نتوانستم از پس هزینه‌های کرایه خانه بر بیایم و برای همین به زادگاهم در بندرعباس آمدم.»

زهرا حسن زاده در ادامه می‌گوید: «برادرم حدود چهارده سالی می‌شود که خانواده اش را رها کرده است، اما در این مدت من از همسر و فرزندان او خبر می‌گرفتم. حالا ما دو زن سرپرست خانوار بودیم که تصمیم گرفتیم با هم آلونکی بسازیم. برای همین به حاشیه یک دریاچه به نام نیزار در نزدیکی محله فقیرنشین بندرعباس رفتیم. در آنجا قبلا هم ساخت و ساز‌هایی شده بود و ما هم محلی انتخاب کردیم و با نخاله و بتن‌هایی که همسایه‌ها به ما کمک کرده بودند، شروع به ساخت اتاقک کردیم.»

درگیری زهرا حسن زاده با ماموران شهرداری بندرعباس

زهرا حسن زاده در مورد روز حادثه و خودسوزی همسر برادرش می‌گوید: «سومین بار بود که ماموران شهرداری برای تخریب اتاقک ما آمده بودند. اما آن روز درگیری بالا گرفت. من نمی‌خواستم اتاقک خراب شود و از روی ناراحتی جیغ می‌زدم. بچه‌های برادرم هم ترسیده بودند و جیغ می‌زدند. یکدفعه دیدم که همسر برادرم به نام طیبه، دارد در آتش می‌سوزد. همه چیز در یک چشم بر هم زدن اتفاق افتاد. او که دیده بود من با ماموران درگیر شدم ناگهان اقدام به خودسوزی کرده بود. نمی‌دانم از کجا بنزین آورده بود و روی خودش ریخته بود. همسایه‌ها سریع پتو آوردند و روی او انداختند.»


بیشتر بخوانید

حال زنی که خودسوزی کرده است رو به بهبود است

زهرا حسن زاده این روز‌ها با فرزند هفت ساله خود و فرزندان برادرش در حیاط خانه همسایه شان زندگی می‌کنند.

او در مورد حال همسربرادرش که خودسوزی کرده است می‌گوید: «حالش بهتر است و رو به بهبود است. همین که از سوی مسئولان به او کمک شده برایش قوت قلب است. اما من از مسئولان تقاضا دارم که من را هم فراموش نکنند. همه گفتند زنی که کلیپ او منتشر شده خودسوزی کرده است. آن زن که در کلیپ بود من هستم که خودسوزی نکرده ام.»

او در ادامه گفت: «من یک زن بی سرپناهم که از پرستاری سالمند گرفته تا خدمتکاری در خانه‌های مردم، هر کاری برای امرار معاش انجام داده ام. حالا هم تقاضا دارم همانطور که مسئولان به وضعیت همسر برادرم سریعا رسیدگی کردند، من را هم فراموش نکنند.»

زهرای ۴۵ ساله در آخر باز هم از تلاش مسئولان تشکر و قدردانی کرد.

تیم برخورد کننده شهرداری معلق شدند

امینی‌زاده شهردار بندرعباس در دیدار با بانوی مصدوم شده از وی برای اتفاقات پیش آمده دلجویی کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه نیرو‌های متخلف شهرداری نیز از خدمت معلق شده‌اند و در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد می‌شود، گفت: از روز نخست دستور دادیم که تیم برخورد کننده در فیلم از تخلفات معلق شوند تا بررسی‌ها صورت گرفته و تصمیم مقتضی گرفته شود.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه هر تصمیمی اعضای شورای شهر بگیرند بنده قبول می‌کنم، بنده برای خدمت و کار آمده‌ام و قرار نیست با هر اتفاقی شانه خالی کنم، تصریح کرد: در این ملک تخریب شده از نظر قانونی کاربری آن فضای سبز و متعلق به راه و شهرسازی است، هرگونه ساخت و ساز در این مکان غیرقانونی بوده و هم تصرف هم ساخت و ساز غیرقانونی و بدون دریافت مجوز دو اقدام صورت گرفته است.

مجوز ساخت قانونی برای زن بندرعباسی صادر می‌شود

شهردار در نوع برخورد نیز هیچ کسی نوع رفتار صورت گرفته را نمی‌پسندد، چون ما از مردمیم و باید طبق قانون برخورد کنیم و همه مردم برای ما یکسان هستند، اظهار داشت: بنده برای استعفا نیامده ام برای کار کردن وارد شده ام و خدمت می‌کنم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه این که چه کسی فیلم را پخش کرده ممکن است و باید دستگاه‌های ذی ربط ورود کنند، گفت: ممکن است واکنش برخی مسئولان و افراد تسویه حساب‌های شخصی بوده باشد.

به گفته شهردار بندرعباس، شهرداری مجوز‌های لازم را برای ساخت منزل این بانوی هرمزگانی به طور قانونی صادر می‌کند.

امینی زاده همچنن عنوان داشت: بندرعباس ۴۳ درصد بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۶:۵۰ ۱۱ دی ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید بنده یک بازنشسته فرهنگی که در سال 1398بازنشسته شدم و در منزل سازمانی آموزش و پرورش ناحیه 2بندرعباس به مدت 2سال زندگی می کنم و 5 فرزند دارم که یکی از آنها دچار بیماری صعب العلاج هست و با اینکه حقم این بوده که 5سال در منزل سازمانی باشم وبا کلی هزینه تعمیراتی که کردم اکنون دادستان محترم حکم تخلیه صادر فرموده اند و بنده هیچ سرپناهی ندارم و اینقدر بهم فشار اومده که روز شنبه 1398/10/10 خودم رو همراه خانه آتش میزنم دیگه بالاتر از سیاهی رنگی نیست.خواهشمندم تا قبل از اینکه فرزندانم بدیم شوند اگر کاری از دستتان بر میاید انجام دهید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۰۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
آن احمقی که میگوید ما وظیفه ذاتی و قانونی خود را انجام دادیم ( تخریب چهار دیواری )
آیا این وظیفه ذاتی یک انسان است یا شیطان !
تو و امثال تو اگر وظیفه شناس بودید ، اون زمین خواران کله گنده را گیر می انداختید ، شما ظالمید که زورتان به یک بی سرپناه میرسد ، هنر شما نامردان بی عقل و بی خرد همین است.
خدا شما را رسوا کرد تا همه ببینند که انسانیت در شما مرده
Iran (Islamic Republic of)
mohamm
۱۴:۰۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
متاسفم باعث و بانی های این وضعیت رو
از دست ما که کاری برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
نوش دارو پس از مرگ سهراب دیگع چ فایده داره اذهان عمومی رو جریهه دار کردین اون خانواده بی سرپرست رو داغون کردین الان عذرخواهی چ فایده داره ان شالله آه اون بچه های یتیم گریبان شما و خانواده های مسئولین فاسد رو بگیره ک حتما میگیره اشک و آه یتیم عرش خدارو میلرزونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
تو همین تهران مغازه دارها دایم جلوی در پارکینگ خونمون پارک می کردند، یک میله گذاشتیم تا پارک نکنند، 137 اومد میله ها رو برید پیگیر شدیم مغازه دارها بودن و رشوه دادند. از راهنمایی رانندگی 197 پیگیر شدیم کاری نمی کنند. حالا شهرداری نه متکدیان را جمع می کنه، نه دستفروش ها را ، نه وانت های سمساری و نه مزاحمت مغازه دارها رو که همش وظیفه شهرداریه. فقط با دو سانت میله مشکل داره.
دوستان یادتون نره انتخابات شورای شهر سال بعد با رایمون انتقام بگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
یعنی همه باید خودشون رو آتیش بزنندتا به دادشون برسید
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۰:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه
تسویه شخصی با مسئولان باهمدیگه شده بلای جون دیگران
بله ممکنه این فیلم برداری و پخش برای تسویه حساب و برکناری یک مقام و مسئول باشه

والا این مشکلات و اکثر خانومای سرپرست خانوار و حتی دخترای مجرد سن بالا دارند
یعنی اینا بیان خودسوزی کنن ؟؟ یا زمین غیر قانونی رو تصاحب کنن

دولت به مسکن دخترای سن بالای 40 ساله هم توجه کنه واقعا این دخترای تحت فشار روحی و روانی توسط خانواده حتی والدین خودشون هستن
حق دارن تو آرامش زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
با سلام‌وخسته نباشید اقا زاده ها غیر قانونی در بستر رودخانه ویلاهای ترلیاریدی میسازند حرفی نیست اما این الونک برای این زن بی سرپرست غیر قانونی است باید این ماموران به اشد مجازات تنبیه شوند
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
نامرد نالوطی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
مجوز ساخت قانونی به چه دردش می خوره ؟ مگه پول داره که زمین و مصالح بخره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
این مصیبت در حالیه که در حدود دو سال پیش یکی از وزرای دولت در روستای سولقان در خارج از بافت روستا ویلای دو هزار متری ساخت و با وجود عدم گاز کشی در بافت روستا شرکت گاز لوله گاز شهری را به این ویلا آورد بدون اینکه به روستاییان داخل بافت گاز بدهد و بعد از اعتراض روستاییان امام جمعه بخش کن ، آقای صالح نیا ، در نماز جمعه مطرح نمود و به مسئولین شرکت گاز ضرب العجل داد تا برای روستا گاز شهری آورده شود ، در آن زمان هیچ نهاد دولتی و شهرداری به آن وزیر فریاد یا قانونا سر نداد و اقدام به تخریب آن بنای غیر قانونی نکرد ولی مردم بیچاره ضعیف همیشه پایمان رانت خواران و زور گویان بوده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
خاک بر سر همچین شهرداری میگه باید منتشرکننده ی فیلم شناسایی بشه!!!!!!!!!!!!!!! اگه همین تصاویر هم پخش نشه که شما هر غلطی خواستین می کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
من یادمه قرار بود در زمان ریاست جمهوری قبلی به کسانی که خونه ندارن زمین ارزان قیمت در اختیارشان قرار بگیره ولی در حد حرف ماند . چون یه عده ای منافع خودشان را در خطر میدیدن و مخالفت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۸:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
این بنده خدا سرش بی کلاه مونده. اینجا اون خانومی که خودسوزی کرده باید قدم جلو بزاره بگه برای هردومون خونه بسازین نه فقط برای من. چون الان فقط این خانومه که رسانه ها روش زوم کردن کسی حرفهای اون یکی رو گوش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
آخه بی عقل تو حاضری خودت رو آتش بزنی بخاطر خونه دیگه خونه به چه دردت میخوره اگه قراره نباشی یه کم به اون مغزت فشار بیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
دستگاه های دولتی اسیر درون سازمانی خودشان هستند و به فکر کار کردن برای مردم نیستند و وظایف خود را خوب انجام نمی دهند و هر روز با پیچیدگی که خودشان از قانون برداشت میکنند روبرو هستند و وقت ندارند اصلاحات کنند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
الان مثلا این تهدید برا پخش کننده فیلم بود ؟ عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
شماره حسابشونو بدین تا ببینید ملت براشون چکار میکنند و خجالت بکشید از خودتون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
خدا میدونه // عالیمقامان چه کارهایی کردن که کسی نبوده فیلمشون را بگیره
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
فک کردید // اگه فیلمش را نگرفته بودن // شهردار مثل الان رفتار میکرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
خدا پدر اونی که این موبایل های دوربین دار را درست کرد بیامرزه // قبول دارید ؟؟
Netherlands
علی
۰۷:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
همش شده سهمیه و رانت و گرونی و زد و بند و بخور بخور و زمین خواری های میلیاردی بعد ی زن بی کس رو اینطور برخورد میکنن...اول ی سرپناه براش پیدا کنید بعد اینطور مث اوباش شروع ب خرابکاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
یاد قضیه خلخال پای زن یهودی افتادم که حضرت علی(ع) فرمود:

اطلاع یافته ام یکى از سربازان معاویه به یک زن مسلمان حمله کرده و دیگرى به زنى غیر مسلمان که با مسلمانان هم پیمان بوده است و سپس طلاهاى او را از بدنش بزور بیرون آورده است و زن تنها وسیله ى دفاعش التماس، خواهش و گریه و درخواست کمک بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
دولت به همه خونه و ماشين و خوراك و ماهي يه ميليون پول تو جيبي بده اونوقت هر كي چراغ قرمز رو هم رد كنه زنده زنده آتيشش بزنه نه اينكه زورش به چند تا فقير برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
اگر تو یه کاره ای بودی تو این مملکت چی میشد با این طرز فکرت.....؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بروازکسی که فیلم گرفته تشکر وقدردانی کن !!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۱۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
نیروی متخلف شهرداری کدومه؟؟؟ // نیروها تا بهشون دستوری داده نشه که کاری انجام نمیدن // هر چند اونا هم نباید چنین کاری را انجام میدادم // حتی اگه به اخراجشون میانجامید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
باید شهردار کل برکنار بشه و رییس کل مسکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
شهردار باید برکنار و محاکمه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۰۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
مردک تو فک نمیکنی که خانه اینها را خراب کردی // اینا شب چکار کنن ؟؟// شب کجا بخوابن ؟؟// اوخت وقت اداریت که تمام شد میری پیش رن و بچه خوت راحت میخوابی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۰۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
برا گرفتن پست و سمت ((ملک ری)) دست بهر کاری میزنن// قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
تا كسي خودكشي نكنه دولت بدادش نميرسه تازه اگه زنده بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
شهردار مزخرف اگه فیلم نمیگرفتن که گند کار و بی عرضگی تو درنیومد.
تو باید استعفا بدی یا اخراج بشی و این حداقل کاریه برای تو بلید در نظر گرفته بشه.
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۶:۴۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
اجرای قانون فقط برای مردم عادی است چرا آقا زاده ها و مردم کلفتی ها کا زمینهای ملت را مال خود میکنند برخورد نمیشود .خسرو پرویز کجاست که دیوان مدائن را برای خراب نکردن خانه مضلومی را کج بنا کرد حالا مسئولین بیایند اشک تمساح بریزند اه مضلوم دامنتان را خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
الل
۰۳:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
باید با ابن کازشون اعدام شوند تا درس عبرتی بشه واسه مسعولان بیشعور که تو این شرایط سخت کرونای و اقتصاد بد کشور درک بیشتری داشته باشن نه اینکه بدوم حکم قضای و هماهنگی لازم و با دست تخریب بشه فقط حکمش باید اعدام باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
لطفا درس وصایای امام و انقللاب را از دروس دانشگاه حذف کنید چون آنچه ما در دانشگاه خواندیم و آنچه ما می بینیم زمین تا آسمان فرق دارد..... چرا؟؟؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۰۲:۳۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
وقتی که شخخصی مثل آخوندی را وزیر مسکن قرارمیدهند که انگار امده ازمردم انتقام بگیره ودرمدت چندسال وزارت خود تمام ساخت وساز را برای منافع خودش تعطیل میکند دیگه چه توقعی ازدیگران داریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
برین اون برج ها و ویلاهای که میلیارد میلیارد خرج کردن و در بستر رودخانه هم هستن و اقا زادهای عزیز صاحبشون هستن رو تخریب کنین این الونک که جای کفتر هم نمیشه رو چند مرد گنده امدن انگار دارن ویلا تخریب میکنن متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
آقای شهردار اولین و اصلی‌ترین وظیفه یک شهردار1. (حفظ جان و مال مردمه) و نیروی انتظامی ضابط اجراست. و بعدا می‌رسیم 2.رفاه 3. ایجاد نظم و امنیت و الویت آخر کارهای عمرانی. شما اگر یک سطر با وظایف قانونی خودتون آشنا بودید نه خودتون قبل و بعد از این عمل همچین جسارتی نمی‌کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
از ریاست محترم قوه قضائیه میخاهیم سریعا به این پرونده و پرونده شهرداری فوق ورود کرده و شهردار رو سریعا دستگیر کرده مجازات نمایند همین حرفای آقای شهردار عمق سنگین جرم ایشون رو مشخص میکنه، ضروتا فیلمبردار رو حمایت کنند تا آسیب از طرف این شهردار به ایشون نرسه. و در آخر مدال شجاعت و انسانیت این هفته متعلق به همین فیلمبردار هست. متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
حالا خواهرم چه فرقی میکنه توخودسوزی نکردی زن بینوای برادرت خودسوزی کرد ازبس فشار زندگی این روزهای برای شما بانوی گرامی سخت گذشته است اول میبایس برای شما خانه وسر پناه تهیه میکردند بعد اون اتاقک را خراب میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
کمکش کنید تا سرپناهی داشت باش
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
سیدجان داداش میخوان بگن ما نبودیم ولی از لباساشون مشخصه چی رو میخوان پنهان کنن مردم بندر عباس باید موضوع رو پیگیری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
حداقل دروغ درست درمانی بگید
پس اونی که دستشو صورتش باند پیچی شده بود که تلویزیون هم نشون داد ننه بزرگ من بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شهرداری مقصرهست اما مقصر اصلی کمیته امداد وبهزیستی هست که بااین همه پول که جمع میکنه به داد دل فقرا نمیرسه وظیفه این دو ارگان هست که رسیدگی کنه کسانیکه تحت پوشش این دو ارگان هستند فقط زنده هستند زندگی نمیکنند ایران پنج مین کشور ثروت مند ترین کشور دنیا هست اما فرزندان فقرا به خاطر گوشی لمسی که برای درس خواندن لازم دارند خودکشی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
اگر موبایل ...نبود فیلم پخش نمیشد این بیکفایتها اصلا صداشو در نمیاوردن چه برسه به عذرخواهی اینها واسه کاخ شبنم نعمتزاده که میلیاردی و با کلنگ میرن یا یارو وسط بستر رودخانه برج هتل میزنه میگن سه طبقه خلاف داره و..چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دلم سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شش هفت نفر اسم خودشونو گذاشتن مرد!!!!! اون وقت میرن خونه رو روی سر زن و بچه بی پناهی که جز خدا فریادرسی ندارن خراب میکنن. اون بچه فقط داره فریاد میزنه میگه خداااااا
بترس از ظلم به کسی که فریادرسی جز خدا نداره.
شهرداری باید از خودش خجالت بکشه باید همه عوامل شهرداری از اون بچه عذر خواهی کنن و براش یه خونه بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
اون موقعیکه ی عده پز میدادن و با افتخار به مدیریت لیبرالها و مدیریت اشرافی رای میدادن و تو خیابونها میرقصیدن، نمیدونستن که مدیریت لیبرال و اشرافی فقط به فکر خودشه و مستضعف و فقیر بیچاره زیر دست این آقایون اشرافی له میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
چرا خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
واقعا که! الان دنبال این هستید که ببینید کی فیلم گرفته؟ اگه فیلمش پخش نمیشد که کسی به داد این زنای بیچاره نمیرسید.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۳۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
آیا ویلاهای که تو زمینهای ملی و دریا غیرمجاز ساخته شده اینجوری تخریب میشه؟ خانه های آقازاده ها و مسئولین که غیرمجاز ساخته شده کسی میتونه چپ نگاه کنه؟ بترسیم از آه مظلوم که هیچ یاوری جز خدا نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۲۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
این یکی رسانه ای معلوم نیست چند تا بدبخت رو این جوری آواره کردن .
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خدا از قاضی هایی که رای به ناحق میدن نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
از فردا همه میرن خونه بدون مجوز میسازن خودشون رو آتیش میزنن که کسی کاری باهاشون نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
اون خانم از روی فشار روحی که بهش وارد شد خود سوزی کرد .بهتره قبل از اظهار نظر اینچنینی کمی خودتو جای اونها بزاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
شما که اینجور میگی مثل اینکه همه امکانات شما کامل هست و درد و رنج مردم ضعیف نداری یا هم اینکه به این سیستم رانت و اختلاس وصل هستی. وظیفه حکومت جمهوری اسلامی هستش که برای خانه ارزان قیمت بسازه و تحویل مردم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
مملت ب روزی افتاده ک چهار ارازل و اوباش برا ی لقمه نون وجدان خودشونو زیر پا می زارن این ارازل و کی استخدام کرده؟کی دستور تخریب دادهد؟کی دستور برخورد فیزیکی داده؟اگر تو ندادی چرا نرفتی افراد لاغر و نحیف استخدام نکردی.ارازل و درشت هیکل گرفتی ک با مردم برخورد کنن
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
لعنت به ظالم
Iran (Islamic Republic of)
رسانه،جهل مزین،جادوی اخرالزمان
۲۲:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
مسوولین ما صداقت کافی ندارن با مردم ....این نظام با ضعفا اشداءه،و با قویها رحما بینهم!در حالی که ابتدا قرارمون چیز دیگه ای بود ....قرار بود حکومت مستضعفین و پا برهنه ها باشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
توی اون کلیپ دوتا قشر فلاکت زده مملکت بودن
یکی همین خانوم و بستگانش
و گروهی هم ک از سر مجبوری و بیکاری و فقر مجبورن دست به همچین کاری بزنن اونم با دستور یه نفری ک شاید تا الان ندیدنش حتی
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین حسینی
۲۲:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
الان تو سایت شهرداری بندرعباس داشتم نگاه میکردم بیانیه داده بود اقای شهردار که این تخریب کار اونا نبوده و موضوع مربوط به یه مشکل قضایی و شخصی بوده مانمیدونیم کدوم رو باور کنیم به هرحال کار هر کی بوده بویی از انسانیت نبرده .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
احتمالا تقصیر امریکا و اسرائیل غاصب و دشمنان اسلام بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
میگه چه کسی فیلم گرفته و . منتشر کرده؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تازه آقای شهردار ناراحته که چرا فیلم منتشر شده؟!!!
واقعا اینها انسانن؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
قدرت فضای مجازی را دست کم نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
بله چون تخلفات و بی وجدانی شماها و تیمتون رو شده دنبال گیرنده فیلم افتادید کی به این نیروی شما دستور و آموزش میده چنین رفتاری داشته باشن کدوم قانون به شما اجازه ورود به حریم زندگی بشید!!؟؟ ؟خدمت شما موجب جزء رنج و درد مردمت شده و برا شما نون و خوراک. انفصال از خدمت کمترین مجازات شاید باشه. شما که دنبال خدمت کردن آمدید خارج از نهادهای دولتی هم میتونید خدمتگزار باشید قطعا موفق میشید به امید موفقیت خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
ببینید کی این فیلما گرفته بگیریدش اون برا خدمتگذاری اومده استعفا هم نمیده اینجا اگر نخواستید یجا دیگه خدمت میکنه مدیونید اگر فکر کنید اون برا پول خدمت میکنه فقط دوست دارند برا انقلاب خدمت کنند ابروی انقلاب و اسلاما و شهدا را یک شبه ببرند ببخشید نگهدارند (بگردید دنبال اونی که فیلم گرفته) بخدا درد از این بالاتر نداریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۰۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
فریاد مظلومانه اون کودک مثل هل من ناصر ینصرنی کاخ شما را ویران خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۱:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
یک نگاهی بکنیین تو کشور خارج وقتی شهردار دید نمیتونه مثلا خونه یک نفرو تخریب کنه کاری به خونه نداره و کارشو انجام میده وبه احترامش کاری نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
فیلم بردار باید اعدام بشه.. از قوه قضایی درخواست داریم این جنایتکارو به سزای عملش برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
باید شورای شهر و شهردار برکنار بشن. چرا قانون همیشه برا مستضعفین جامعه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خانم گزارشگر میگه خوراک رسانه ها ی اون ور اب کی اینجور خوراکها رو برای اونوریها محیا میکنه چرا میزارید کار به اینجا بکشه که رسانه ای بشه..الان تو شهر گلسار استان البرز طرف امده ۵۰۰متر سالن وسط شهر ساخته به شهردار گفتیم به شورا اعتراض کردیم به بازرسی استان البرز گفتیم یک نفر نیومد بگه چرا مجوز نگرفتید سالن به این بزرگی ساختید چرا چون سازنده شورا رو خریده شهردار رو خریده کسی هم به داد ما نمیرسه تا یکی تو این درگیر همسایه نسبت به ساخت این سالن تو درگیری این سالن کشته بشه بعد که رسانه ای شد میان رفع و رجو کنید عزیزان یکی به داد ما برسه تا کی ظلم تا کی پولدار باید به بی پول زور بگه تا کجا فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خدا بیامرزه پدر و مادر هر کی که فضای مجازی رو خلق کرد و باعث شد اینجور وقتا صدای مظلوم به گوش برسه.
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شما دنبال عواملی باشید که این فقر و فلاکت را به مردم تحمیل کرده اند، واقعا دل آدم میگیره، ازاین همه ظلم ، دست پخش کننده فیلم درد نکنه لااقل یکی ازمیلیونها ایرانی را به جهت تطلم خواهی به مردم معرفی کرد،پیگرد وی مساوی با همراهی با ظالم است
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۱:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خداروشکر به لطف گوشی ها و اینترنت و فضای مجازی گذشت اون دورانی که ظلم کنی و مخفی بمونه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
حالااینکه کدوم خودسوزی کرده خیلی مهم نیس به این بیچاره هم قبل ازاینکه خودسوزی کنه مشکلش رسیدگی بشه نه اینکه نوش داردپس ازمرگ سهراب بشه واقعاوقتی کسی وضع اقتصادیش خوب نباشه بچه بیا ره زندگی بادیدن آرزوهای دست نیافتنی بچه هاش براش غداب آورمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تابه حال خانه چنداقازاده ومسعول راکه بادزدی ازبیت المال ساخته شده خراب کردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
و در آخر کسی که فیلم گرفته و این قضیه رو به دید بقیه مردم رسونده باید دستگیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بهتره شما نظر ندی لطفا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۱۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خدا بزرگه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
چندسال پیش عید با زن وبچه رفتم بندرعباس . کنار ساحل تو یک پارک چادر زدیم و چون خسته بودیم زود خوابیدیم .
یکدفعه یکنفر با صدای بلند از خواب بیدارم کرد وقتی زیپ چادر را پایین کشیدم دیدم یکنفر با کت و شلوار و قبض بدست میگه ۱۵۰۰۰ تومان هزینه اقامت تون میشه . تعجب کردم و گفتم مگه اومدم هتل ؟ گفت به من ربطی نداره ، این قبض شهرداریه . خلاصه اینکه نگذاشت بخوابیم و چادرمون رو جمع کرده و شبانه از بندرعباس خارج شدیم .
بحث ما سر پول نبود بلکه زورگویی شهرداری بود . بهشون گفتم شماره تلفن منو یادداشت کن هر وقت اومدی شیراز،هرجا بودی میبرمت خونه مون و ازت پذیرایی میکنم اما این مهمان نوازی شما را هیچوقت فراموش نمیکنم .
خب از این شهرداری چنین کارایی هم برمیاد .
دیگه هیچوقت هم بندرعباس نمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پول نداشتن...که رشوه بدهند خانه خراب نشن .....
فکر کردند ویلای غیر مجاز دختر حضراته.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
الان آدرس می دم یه شخصی زمین اه اطراف روستا دو ماه با بردوزر صاف می کنه چون پول داره ۲۰۰ هکتار وصاف کرده این یعنی زمین خواری تو روز روشن کسی نیت جلوشو بگیره شهرستان رودان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خجالنت نکشیدید آلونک این بندگان خدا را خراب کردید. اونم وسایلشون که هنوز تو خونه اس روحیه این بچه ها چی میشه ضربه ای که به اینها وارد شده رو کی جبران میکنه
چند نفری هم رفتن فکر میکنید گروهک تروریست دارید دستگیر میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
چی شد چرا همه سکوت کردین
چه کسانی میگفتن ما بهترینم
دارنده دومین ذخایر جهانیم بعد جز فقیر ترین کشور ها هستیم
چی شد مجلس انقلابی!!!
چی شد اون همه ادعا هاتون
این وضع مردم کشور ماس
الانم پخش نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دولت فقط در برابر مظلومان ویتیمان قاطع است اما در برابر مفسدان دانه درشت هیچ کاری نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پشتیبان فقرا باشید..
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
اینا برا بدبخت بیچاره ها شیر میشن
به این نمیگن عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دوباره ماله کشی کنید کاراتونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
الان دنبال اینه کی فیلم رو پخش کرده؟؟؟
کرده که کرده مگه از حریم خصوصی کسی فیلم گرفته
خدا پدر مادرش رو بیامورزه اتفاقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
هر جا فریادرس مظلومی نباشه بجاش ظالم بوجود میاد از فیلمبردار کمال تشکر داشته و ایشون همچو سربازی هست که در برابر ظالم ایستاده.
Germany
محسن
۲۰:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
اگه می تونستین جلوی ویلاهای آقازاده هارومی گرفتین این هنرنیست که خراب کردن یک آلونک بدبخت واگه من اونجابودم .....مادرشون به عزاشون می نشوندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه هر کسی را که مردم را به این روز انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
الهی امین از اول تا آخرشونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
شهردار باید بر کنار بشه نه ۴تا لات لوت روز مزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
حالا هر کی میره خودسوزی بهش خونه میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
قاضی که حکم داده باید معلق شود نه ماموری که اگر انجام نمیداد اخراج میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تمام شهرداریهاهمینندبنده خودم زیربارگرفتن مجوز نتوانستم برم چونکه هزینه بالا بروبیا زیا مجبورشدم مهاجرتکنم به روستا بعدازیک عمرخدمت به ملت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
الهی آتیش بیفته به زندگیتون
Canada
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
واقعا که
شهرداری کلیپ برای رسانه معاند ساخته اند
نباید اول تحقیق میکردید و سرپناهی برایشان میساختید
حالا که خودشون دست بکار شدند .هم ول شون نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
به جای خراب کردن الونکشون ،یه کمکی بهشون می کردید ،خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
بایدبه این مامورین مدال شجاعت بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
انشالله خدا قصاصشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
وظیفه دولت و مسئولین تامین کار و مسکن برای تمام اقشار جامعه هست ولی متاسفانه دولت و مسئولین شهرداری فقط به مقررات پایبند هستند و کاری ندارند که مردم در اثر سوء مدیریت که خودشان به مردم تحمیل کرده اند باعث تضعیف وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شده اند و بعضی از مسئولین اصلا فکر نمیکنن که یک زن بی سرپرست در جامعه چگونه باید روزگارش را سپری کند. و تنها با دادن یارانه که حتی پول نهار یک روز هم نمیشود از خود صلب مسئولیت کرده اند . واقعا خود شهردار یا استاندار حاضر میشود که همسرش حتی یک شب در این الونک سپری کند . امیدوارم که مسئولین وجدان و مروت را سرلوحه کارشان قرار دهند و بفکر کمک به اقشار ضعیف جامعه باشند
۱۲