تغییر ساعات فعالیت وسایل حمل و نقل عمومی اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به محدودیت‌های دو هفته‌ای که از یکم آذرماه آغاز شده، با هماهنگی ستاد کرونا استان، ساعات فعالیت حمل ونقل عمومی شهر اصفهان نیز تغییر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود بنده‌خدا معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان، اظهار کرد: ساعت سرویس دهی مترو همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ساعت ۱۹ خواهد بود.

او با بیان اینکه سرویس‌دهی تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان همه روزه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ است، تصریح کرد: برخی خطوط اصلی و مرکزی شهری به صورت خطوط شبانه به مدت یک ساعت از ۲۱ تا ۲۲ شب فعال است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان افزود: انتظار می‌رود شهروندان هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

او گفت: به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با شیوع کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان نیز که قرار بود تا پایان آبان ماه سال‌جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

بنده خدا اظهار کرد: در صورت اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودرو‌ها از طریق شبکه‌های مجازی، صدا و سیما و مطبوعات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار