رسانه صهیونیستی گزارش داد؛

بن سلمان توجیهی برای سازش با اسرائیل می‌خواهد

بنا به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، ولیعهد عربستان تلاش می‌کند تا توجیهی مناسب برای رفتن به سمت سازش با صهیونیست‌ها فراهم کند.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد ولیعهد عربستان برای عادی سازی روابط با این رژیم به دنبال توجیهی مناسب می‌گردد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به سفر مخفیانه روز گذشته بنیامین نتانیاهو به عربستان و دیدار با محمد بن سلمان نوشت این سفر دستاورد تازه‌ای برای نتانیاهو به همراه نداشت.

این شبکه صهیونیستی متذکر شد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی روز یکشنبه اراضی اشغالی را به مقصد ریاض ترک کرد که نه جانشینی برای خود تعیین کرد و نه ارتش را در جریان این سر مخفی قرار داد. بنا به اعلام پایگاه آی ۲۴ حتی نخست وزیر کشیک و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از این سفر بی اطلاع بوده اند.

به نوشته این رسانه صهیونیستی ولیعهد جوان عربستان به خوبی می‌داند برای توجیه سازش خود با رژیم صهیونیستی باید دستاوردی مرتبط با فلسطین در کارنامه خود داشته باشد، زیرا با توجه به روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا و مواضع اندک متفاوت او در قبال مسئله فلسطین نسبت به ترامپ، رفتن به سوی عادی سازی چندان آسان نخواهد بود.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از کارشناسان خود یادآور می‌شود چیزی که برای بن سلمان اهمیتی ندارد فلسطین است، اما ولیعهد عربستان تنها نگران افکار عمومی در داخل و خارج از این کشور است؛ بنابراین سعی دارد تا دستاوردی را در ارتباط با فلسطین به نام خود کند تا چراغ سبز سازش با اسرائیل را دریافت کند. عربستان که از قافله اعراب سازش کننده با رژیم صهیونیستی جا مانده تلاش خود را در این زمینه مستمر کرده  است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار