اقدام تحسین‌برانگیز مرد جوان برای بیماران کرونایی + عکس

جوان مصری با هنر خود به بیماران کرونایی کمک می‌کند تا آن‌ها کمتر درد بیماری و قرنطینه را حس کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در فروشگاهی کوچک، که به سختی جای کافی برای سبزیجات، میوه‌ها و تجهیزات غذایی وجود دارد این آشپز، به مدت ۵ ساعت در روز کار می‌کند.

احمد الباردیسی، معروف به «میدو»، مردی جوان اهل قاهره است، او تصمیم گرفت که با هنر آشپزی خود به برخی از بیماران کرونا کمک کند و وعده‌های غذایی برای آن‌ها برای بپزد، او این کار را در کل قاهره و جیزه انجام می‌دهد. او بعد از اینکه در اینکار موفق شد، تصمیم گرفت برای تهیه غذا برای بیماران کرونا به اسکندریه برود.


بیشتر بخوانید


احمد از کودکی عاشق آشپزی بود، او سعی می‌کند مواد غذایی مختلفی را باهم ترکیب کند و نوع جدیدی از مواد غذایی را تولید کند. او در اول راه شکست خورد، اما با گذشت زمان موفق شد به عنوان یک آشپز در یکی از هتل‌های معروف استخدام شود؛ بنابراین سعی کرد با آنچه در آن مهارت دارد یعنی غذا پختن، به افراد ضعیف مبتلا به ویروس کرونا کمک کند؛ و بدون هیچ چشم داشتی بهترین مواد غذایی را با هم ترکیب می‌کند و برای کسانی که طعم و مزه غذا را نمی‌فهمند آشپزی می‌کند.

پخت غذای رایگان برای بیماران در قرنطینه مبتلا به کرونا

میدو از ساعت ۱۲ ظهر، با توجه به توصیه پزشکان و سفارش‌هایی که از بیماران می‌گیرد، شروع به تهیه وعده‌های غذایی می‌کند. وی گفته به دنبال این است که وعده‌های غذایی از نظر پروتئین، ویتامین‌ها، کربوهیدرات‌ها و گیاهان سالم پر از ارزش غذایی باشد.
احمد در صفحه فیسبوک خود با گذاشتن شماره موبایلش نوشت:

"هر کسی که به کرونا آلوده شود و در خانه قرنطینه باشد، اگر دوست دارد غذای سالم رو جلوی درب منزلش تحویل بگیرد، به من زنگ بزند. " پس از ثبت سفارش و بسته بندی غذا، کارگر غذا را دریافت می‌کند بعد از اینکه خوب بسته را ضدعفونی کرد، سپس آن را بدون تماس مستقیم با بیمار به او تحویل می‌دهد، همه اینکار‌ها داوطلبانه و رایگان هستند. "

پخت غذای رایگان برای بیماران در قرنطینه مبتلا به کرونا

سرآشپز میدو به دنبال تغییر ذهنیت برخی از افراد در مورد مبتلایان به کرونا و کاهش زورگویی است و به بیماران اطمینان می‌دهد که افرادی هستند که به آن‌ها فکر می‌کنند و می‌خواهند آن‌ها را خوشحال کنند، او ادامه داد: "کرونا مسری است، اما شرم آور نیست، رستوران‌هایی هستند که از تهیه غذا برای آن‌ها امتناع می‌کنند و میوه فروشی‌هایی که از تحویل سبزیجات و میوه به آن‌ها خودداری می‌کنند، زیرا آن‌ها می‌دانند که این شخص آلوده به کرونا است."

پخت غذای رایگان برای بیماران در قرنطینه مبتلا به کرونا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۶ دی ۱۳۹۹
خودش ماسک نزده!
آخرین اخبار