پیش‌بینی مرگ ۶۰ هزار آمریکایی در سه هفته آینده

بر اساس پیش بینی مرکز کنترل بیماری آمریکا، تا سه هفته آینده، ۶۰ هزار شهروند آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست خواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، آمریکا با موارد ابتلا به ویروس کرونا و افزایش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری و همچنین بالا رفتن آمار بستری شدگان به دلیل بیماری کووید- ۱۹ که همه این‌ها رکوردی جدید در پی داشته است، به استقبال جشن شکرگزاری کرونایی رفته است.

بسیاری از مردم آمریکا برای برگزاری جشن شکرگزاری دور هم جمع می‌شوند و این در حالی است که کارشناسان بهداشت عمومی از مردم این کشور خواسته‌اند از تجمع پرهیز کنند، زیرا این پاندمی با وجود این شرایط بدتر از گذشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید


تعداد بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان‌های آمریکا برای شانزدهمین روز متوالی رکورد جدیدی ثبت کرد. این آمار در روز چهارشنبه به ۸۹ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است و بسیاری از مراکز پزشکی هشدار داده‌اند که ظرفیت آن‌ها برای بستری کردن بیماران بسیار کم است.

این در حالی است که آمار مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا همچنان در آمریکا در حال افزایش است. بر اساس آخرین اطلاعات، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند، اما پیش‌بینی می‌شود که این آمار تا سه هفته آینده به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کند.

بر اساس پیش بینی مرکز کنترل بیماری آمریکا، تقریبا تا سه هفته دیگر، ۶۰ هزار شهروند آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست خواهند داد و با این حساب، شمار جانباختگان بر اثر بیماری کووید-۱۹ در این کشور به مرز ۳۲۱ هزار نفر و یا شاید فراتر از آن  برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار