تولید انواع تجهیزات فلزی + درب فلزی، حفاظ شاخ گوزنی، نرده راه پله

نیاز به انواع حفاظ، نرده و انواع درب‌های فلزی در همه‌ی ساختمان‌ها احساس می‌شود به همین دلیل امروزه تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور اقدام به تولید این محصولات و نصب آن‌ها می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیاز به انواع حفاظ، نرده و انواع درب‌های فلزی در همه‌ی ساختمان‌ها احساس می‌شود. به همین دلیل امروزه تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور اقدام به تولید این محصولات و نصب آن‌ها می‌کنند. شناخت این محصولات به ما کمک می‌کند تا به اهمیت استفاده از آن‌ها بیشتر پی برده و مزایای مختلفشان را نیز بشناسیم. هر یک از این تجهیزات انواع مختلفی داشته و باید برای انتخاب آن‌ها اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. با ما باشید تا با کاربرد و خصوصیات آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

درب فلزی چیست؟

یکی از عناصر مهم یک ساختمان درب است. درب‌ها با استفاده از مواد اولیه‌ی مختلفی تولید می‌شوند. یکی از پرکاربردترین انواع درب، درب فلزی‌ست که برای بخش‌های مختلفی از خانه نظیر ورودی حیاط، ورودی ساختمان، انبار و ... استفاده می‌شود.

درب‌های فلزی انواع مختلفی داشته و در نمونه‌های یک لنگه و دو لنگه در بازار یافت می‌شوند. در ادامه انواع درب فلزی از نظر کاربرد را معرفی می‌کنیم.

  • درب پارکینگ: درب پارکینگ از جمله پر کابردترین درب‌های فلزی‌ست. این درب در صنایع فلزی کاوه با توجه به درخواست و سفارش مشتری تولید شده و طرح‌های دلخواه مشتری بر روی آن پیاده می‌شود. نکته‌ی قابل توجه در خصوص درب پارکینگ امکان اتومات کردن آن است که معمولاً با استفاده از جک‌های پنوماتیکی یا هیدرولیکی اجرا می‌شود. عرض این درب‌ها اغلب چیزی بین سه تا چهار متر است.
  • درب ورودی ساختمان: این درب‌ها نسبت به درب پارکینگ از اندازه‌ی کوچک‌تری برخوردارند. همچنین در این درب‌ها معمولاً توجه زیادی به عایق بودن درب می‌شود چرا که باید فضای بیرون را از داخل به طور کامل جدا کند و امکان عبور هوا نیز در آن وجود نداشته باشد.
  • درب انبار: درب فلزی انبار تک لنگه بوده و عرض کمی دارد. این درب معمولاً شیشه‌خور نبوده و بر روی آن می‌توان از قفل سوئیچی درب و قفل آویزی استفاده کرد.

انواع درب فلزی از نظر طراحی

درب‌های فلزی همچنین بر اساس ساختاری که دارند قابل دسته‌بندی هستند. برای مثال برخی از درب‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که امکان نصب شیشه بر رویشان وجود دارد. این نوع درب طرفداران زیادی برای نصب به عنوان درب پارکینگ و درب ورودی ساختمان دارد. همچنین درب فلزی فرفوژه یکی از انواع درب‌های فلزی‌ست که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. وجود طراحی‌های پرپیچ و خم و خلاقانه در این نوع درب باعث زیبایی نمای ساختمان می‌شود.

از دیگر نمونه‌های محبوب این درب، درب فلزی ریلی است. استفاده از درب ریلی در برخی موارد بسیار کارآمد است و از اشغال شدن فضای اضافی حیاط در هنگام باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند.

نمونه‌های مختلف دیگری از درب فلزی همچون درب آکاردئونی، درب آلومینیومی و درب استیل وجود دارند که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را داشته و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

 

معرفی حفاظ شاخ گوزنی

تامین امنیت فضاهای مسکونی، تجاری و همچنین صنعتی امری بسیار مهم است. یکی از تجهیزات بسیار مهم و کارآمد در این زمینه، استفاده از انواع حفاظ‌های تولید شده توسط مجموعه‌ی صنایع فلزی کاوه است. از انواع برجسته و پرکاربرد این حفاظ‌ها می‌توان به حفاظ شاخ گوزنی اشاره کرد.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی معمولاً چیزی بین 50 سانتی متر تا یک و نیم متر است. این حفاظ اغلب با استفاده از فولاد با کربن بالا و با رعایت اصول استاندارد جوشکاری تولید می‌شود. ساختار این حفاظ از میلگردهای 10 تشکیل شده است.

استفاده از این حفاظ رد شدن از روی دیوار را غیر ممکن می‌کند و در دلیل این امر استفاده از پیکان‌های تیز بر روی میلگردهاست. برای سفارش و خرید این حفاظ می‌توانید ابتدا ارتفاع مورد نظرتان را انتخاب کنید. البته فراموش نکنید که عرض دیوارهایتان تعیین کننده‌ی میزان حفاظ مورد نیاز برای نصب بر روی دیوار است.

اگر برای انتخاب نوع حفاظ و اندازه‌ی آن نیاز به راهنمایی و مشاوره رایگان دارید کلیک کنید.

تولید انواع تجهیزات فلزی + درب فلزی، حفاظ شاخ گوزنی، نرده راه پله

نصب حفاظ شاخ گوزنی

یکی از مقوله‌های بسیار مهم در خصوص حفاظ ها، نصب صحیح و اصولی آن‌هاست. نصب حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع دیوار با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. همچنین نصب حفاظ بر روی دیوارهای در حال بنا شدن می‌تواند فرایندی راحت‌تر و استانداردتر باشد.

به همین دلیل نیاز است برای اجرای این پروژه از افراد متخصص کمک بگیرید. خوشبختانه شرکت‌های تولید حفاظ شاخ گوزنی خدمات نصب آن را نیز ارائه کرده و خاطر مشتریان را در خصوص نصب استاندارد و اصولی حفاظ آسوده می‌کنند.

نرده راه پله

پله‌ها در برخی مواقع می‌توانند معابری خطرناک باشند. به همین دلیل استفاده از نرده راه پله یکی از ضروریاتی‌ست که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. از طرفی نصب نرده راه پله به بالا رفتن آسان‌تر و امن‌تر افراد مسن و کودکان کمک می‌کند. نرده راه پله نیز انواع مختلفی دارد و با توجه به جنس، سبک ساخت و پارامترهای دیگری قابل دسته‌بندی است.

در ادامه مهم‌ترین انواع نرده راه پله را معرفی می‌کنیم.

انواع نرده راه پله

نرده راه پله چوبی یکی از قدیمی‌ترین انواع نرده‌های راه پله است. این نرده بیشتر برای راه پله های فضای داخلی ساختمان به کار می‌رود. استفاده از این نرده در ساختمان‌هایی با دکوراسیون داخلی کلاسیک امری رایج است و احساسی گرم و صمیمی به محیط می‌بخشد.

نرده راه پله استیل را می‌توان یک نرده مدرن دانست. این نرده به دلیل مقاومت بسیار بالای استیل کیفیت مطلوبی از نظر استحکام دارد. همچنین سطح براق استیل باعث زیبایی دوچندان این نرده می‌شود. از دیگر خصوصیات این نرده می‌توان به ضدزنگ و ضدخش بودن آن اشاره کرد. در طراحی این نوع نرده گاهی از شیشه نیز استفاده می‌شود که جلوه‌ای زیبا و متنوع به فضای خانه می‌دهد.

نرده فلزی راه پله را نیز که بی‌شک همه به بسیاری دیده‌ایم و از خصوصیات آن مطلعیم. نگهداری از این نرده و جلوگیری از زنگ زدگی آن امری مهم و ضروری‌ست. این نرده‌ها نسبت به نرده‌های استیل قیمت کمتری داشته و مقرون به صرفه ترند. این نرده‌ها در شکل‌های معمولی و فرفوژه طراحی، تولید و نصب می‌شوند.

تولید انواع تجهیزات فلزی + درب فلزی، حفاظ شاخ گوزنی، نرده راه پله

خرید انواع نرده و حفاظ و درب

برای خرید تجهیزاتی مثل حفاظ شاخ گوزنی و نرده راه پله بهتر است به سراغ تولیدکنندگان مطرح و برتر کشور همچون صنایع فلزی کاوه بروید. این مجموعه همچنین با استفاده از بهترین تجهیزات و به کارگیری نیروی کار ماهر انواع درب های فلزی را با کیفیت مطلوب و مثال زدنی تولید می‌کند.

مزیت مهم خرید حفاظ و نرده از این مجموعه، بهره‌مندی از خدمات بی‌نظیر و استاندارد نصب این تجهیزات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع این محصولات و همچنین دریافت مشاوره رایگان با شماره 021284270 تماس بگیرید، یا به سایت صنایع فلزی کاوه مراجعه کنید.

آدرس سایت www.kmi.ir

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
می خوام استعلام قیمت در فلزی و نرده راه پله را بگیرم
با همین شماره تماس بگیرم؟
Poland
ghasemi
۱۶:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
به نظر کارامد میاد
Netherlands
Ghamiluy
۱۶:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این نرده راه پله ها برای آپارتمان های مسکونی هست اش یا فقط برای تجاری؟
Netherlands
neda
۱۶:۳۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این مطب بنظرم ارتباطی به موضوع سایت نداره
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ارسال اش رایگانه یا هزینه داره؟
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
درب پارکینگ چنده؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
درب \ارکینگ چنده؟
Netherlands
اکبر
۱۶:۳۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این حفاظ ها جلوه‌ای زیبا و متنوع به فضای خانه می‌دهد.
Netherlands
اصلانی
۱۰:۳۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
من از مشهد ازشون خریدم کمی دیر رسید اما کارشون خوب بود
Netherlands
کامیار
۱۰:۲۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
من ازشون خرید کردم پشتیبانی خوبی دارند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چقدر درمیاد؟
برای تهران
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۱۰:۰۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این شرکت رو من میشناسم ازشون حفظ خریدم کارشون خوبه واقعا
Netherlands
shiva
۱۰:۰۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این جعفر می خواستم یه چیزی بگم بهش ولی شلوغ کاری کرد دیگه نمی گم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این کارها و خرید اینا هیچ تاثیری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۰:۰۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
برای خرید حفاظ باید حضوری بیاییم؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۰:۰۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اینا همش تو ایران تولید میشه یا برندهای خارجی اش هم وجود داره؟
آخرین اخبار