درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آمادگی چمران برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰

چمران درباره تازه ترین موضوعات شهری و انتخابات دوره ششم شورای شهر تهران توضیحاتی داد.

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره زمزمه افزایش مجدد نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در سال آخر فعالیت شورای شهر پنجم گفت: همواره این موضوع مطرح بوده است که نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی کمتر از میران واقعی و نرخ تمام شده آن است.

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: صحبت های مطرح شده درباره افزایش نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی عملی نمی شود زیرا اعتقاد من این است که در سال پایانی فعالیت شورای شهر پنجم ، مدیریت شهری ننگ افزایش نرخ کرایه و گرانی را به جان نمی خرد.

چمران با تاکید بر این نکته که مباحث مطرح شده درباره افزایش نرخ بلیت ناوگان عمومی حربه ای برای افزایش بودجه سال بعد است گفت: من در مصاحبه ها خواندم که حتی آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز اعلام کردند که بلیت ناوگان عمومی تهران افزایش پیدا نمی کند.

او‌ادامه داد:،متاسفانه رفاقت و نزدیکی اعضای شورای شهر تهران با دولت نیز در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی هیچ کمکی نکرد و راهگشا نبود.

 واکنش چمران به حضور مجددش در شورای شهر

رئیس سابق شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای دوره ششم شورای شهر تهران نامزد می شود یا خیر با تاکید بر این نکته که چند دوره رئیس شورای شهر تهران بوده است گفت: پاسخ نهایی به این سوال را منوط به خواست مردم می دانم و اگر مردم بخواهند شرایط به گونه ای دیگر رقم می خورد.

چمران تصریح کرد: اگر مردم ما را بخواهند ما آماده خدمت هستیم و سر تسلیم در مقابل خواست آنها فرود خواهم آورد.

او در پاسخ به این سوال که اگر نامزد انتخابات شورای شهر تهران نشود از فهرست ارائه شده از سوی اصولگرایان حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: فهرست نهایی به طور حتم در شورای ائتلاف مطرح می شود و حرف آخر را شورا ائتلاف خواهد زد. 


بیشتر بخوانید

اختلاف بین معاونت های شهرداری سدی در تصویب قانون مدیریت یکپارچه
عمر این دوره شورای عالی استان‌ها به تصویب قانون مدیریت یکپارچه نمی‌رسد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار