دیلی بیست: ترامپ به تحریم‌ها و اعمال فشار علیه ایران ادامه می‌دهد

رسانه‌های آمریکا می‌گویند که رئیس جمهور این کشور به دستیاران خود مجوز ادامه اعمال فشار علیه ایران را در هفته‌های باقیمانده از ریاست جمهوری خود داده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه «دیلی بیست» به نقل از منابع آگاه گزارش داد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به دستیاران خود و به خصوص «مایک پمپئو» مجوز داده که تا حد ممکن اعمال فشار و مجازات ایران را ادامه دهند.

این گزارش می‌گوید در حالی که تنها ۷ هفته از ریاست جمهوری ترامپ باقی مانده، وی به مشاوران ارشد خود چراغ سبز ضربه زدن به ایران را تا روی کار آمدن  جو بایدن در صورتی که منجر به جنگ تمام عیار نشود، داده است.

چند مقام آمریکایی به دیلی بیست گفته‌اند که طی هفته‌های اخیر ترامپ نقش منفعل‌تری را در قبال ایران در پیش گرفته و این موضوع را به مشاوران خود واگذار کرده است.

این مقامات می‌گویند که رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر روی چالش حقوقی علیه نتیجه انتخابات گذاشته است.

بر اساس گزارش دیلی بیست، ترامپ تصمیم‌گیری در این زمینه را به مشاوران خود واگذار کرده و به آن‌ها گفته از هر طریقی که می‌توانند به ایران اعمال فشار کنند.

دو مقام ارشد به دیلی بیست گفته‌اند ترامپ تنها از مشاوران خود خواسته که این اقدامات بروز جنگ جهانی سوم را در پی نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار