کشف ۲۵ تن چوب بدون مجوز حمل در رودبارجنوب

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از کشف ۲۵ تن چوب بدون مجوز حمل به همت ماموران پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امیرافضلی،فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با اقدام بموقع نیرو‌های پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبارجنوب و با همکاری نیرو‌های انتظامی این شهرستان یک دستگاه خودرو حامل چوب بدلیل  نداشتن مجوز حمل توقیف و محموله بارگیری شده ضبط شد.

فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بصورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

او اعلام کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌ های جنگلی وظیفه‌ای همگانی است و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

سرهنگ امیرافضلی گفت: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار