بیش از ۱۰۱ هزار مترمربع از معابرسنندج آسفالت شد

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد.

بهزاد ریحانی فرد معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از آسفالت و بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای بهسازی و آسفالت معابر در آبان ماه امسال بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر سطح شهر شد.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج عنوان کرد: امسال از ابتدای سال محلات و معابری که نیازمند آسفالت و بهسازی بوده شناسایی و عملیات آسفالت ریزی و بهسازی معابر نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

ریحانی فرد گفت: آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر با هدف بهسازی معابر، تسهیل در تردد عابرین، حذف ناهمواری‌های معابر و همچنین بهبود سیما و منظر به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت.

از بهسازی ۱۰۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر سطح شهر در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: برای بهسازی این معابر ۱۵ هزار و ۳۳۲ تن آسفالت صرف شده است.

ریحانی فرد خاطرنشان کرد: در آبان ماه امسال ۵۲ هزار و ۲۰ متر مربع از معابر و محلات سطح شهرداری منطقه سه و ناحیه منفصل شهری حسن آباد با ۷ هزار و ۱۱۴ تن آسفالت؛ بهسازی شد.

او افزود: ۲۴ هزار و ۶۲۰ متر مربع از سطح منطقه دو و ناحیه منفصل شهری نایسر نیز با ۴ هزار و ۳۰۵ تن آسفالت در ماه گذشته بهسازی شده است.

ریحانی فرد همچنین افزود: در سطح شهرداری منطقه یک نیز با ۳ هزار و ۳۰۲ تن آسفالت؛ ۲۰ هزار و ۹۰۰ متر مربع از سطح معابر و ۳ هزار و ۷۶۰ متر مربع از معابر شهرداری ناحیه ویژه بهاران با ۶۱۱ تن آسفالت ریزی؛ بهسازی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.