انعقاد تفاهم نامه دریافت تسهیلات اصحاب رسانه خراسان رضوی از بانک مهر

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه بانکی میان بسیج رسانه و بانک مهر ایران به منظور دریافت تسهیلات برای اصحاب رسانه منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به اهالی رسانه این تفاهم انجام گرفت.

او افزود: با دریافت کارت کالا، اصحاب رسانه می‌توانند ازفرصت خرید کالا به صورت اقساطی برخوردار شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: هدف از پیگیری تفاهم نامه‌های اقتصادی از سوی این سازمان، افزایش قدرت خرید اهالی رسانه است.

بیشتر بخوانید

محمدیان بیان کرد: به وسیله این تفاهم نامه در شرایط نامساعد اقتصادی جامعه، خبرنگاران و اهالی رسانه استان از خدمات پرداخت اقساطی بهای کالا بهره مند می‌شوند.

او تصریح کرد: همه افرادی که در رسانه‌های خراسان رضوی مشغول به کار هستند و نیاز به خرید کالا و خدمات دارند و در نظر دارند بدون افزایشِ قیمت، بهایِ کالا را به صورت اقساطی پرداخت کنند، شامل این طرح می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: از جمله مزیت‌های این قراداد، پرداخت تسهیلات به صورت قرض الحسنه و تنها با ۴ درصد کارمزد، خرید کالا و خدمات با بهای فروش نقدی و نیز عدم نیاز به سپرده گذاری است.

محمدیان اظهار کرد: اقساط این طرح در حالت‌های ۶ ماه، ۹ ماه و ۱۲ ماه و حداکثر مبلغ در این طرح ۲۰۰میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.