دستگیری ۳۹ سارق در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳۹ سارق و کشف ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه طی یک ماه گذشته در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در کارگاه آموزشی کارکنان یگان عملیات و فوریتی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، از رسیدگی ماموران انتظامی این یگان به ۹ هزار و ۷۲۰ تماس فوریتی عملیاتی در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: یگان فوریتی ۱۱۰ پلیس بنا به تناسب پیشرفت، توسعه فناوری و نیاز به تخصصی شدن پلیس در هریک از عرصه‌های ماموریتی خود برای استفاده از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های ناجا برای تحقق اهداف سازمان راه اندازی شده و توانسته است در راستای رضایتمندی شهروندان از پلیس اقدامات موثری را ایفا کند.

اوافزود: وجود یگان فوریتی ۱۱۰ موجب افزایش سرعت عمل در بدنه اجرایی ناجا برای پاسخگویی به نیاز‌های پلیسی مردم شده است و می‌طلبد با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت ها، با برنامه ریزی دقیق و رفتار متناسب، پاسخگویی پلیس در مقابل انتظارات به حق مردم احساس شود.

سرهنگ پورامینایی دستگیری ۳۹ سارق و کشف ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در یک ماه گذشته را نتیجه سرعت عمل و هوشیاری ماموران انتظامی این یگان عنوان کرد و گفت: رفتار یگان فوریتی ۱۱۰ نشان دهنده اقتدار ناجا و برخورد مقتدارانه توام با رافت و ارتباط گرفتن موثر با شهروندان است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: خدمت به مردم یعنی داشتن وجدان کاری و حفظ حرمت ها، مادامی که حریم ارباب رجوع حفظ شود و به خواسته‌های آنان برابر قانون پاسخ داده شود قطعا رضایت مردم ورضایت الهی را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به گسترش بیماری کرونا ادامه داد: دفاع از امنیت و سلامت مردم تعطیلی بردار نیست و ماموران انتظامی این یگان به واسطه ارتباط مستقیم با مردم می‌بایست ضمن رعایت تمام نکات دستور العمل های بهداشتی، به عنوان خادم امنیت و سلامت مردم با آموزش این نکات به سایرین در قطع زنجیره‌ی همه گیری کرونا تلاش کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به بازخورد رفتار کارکنان انتظامی در نظر مردم افزود: وضعیت ظاهری مناسب، داشتن زبان نرم و برخورد مقتدارانه از مولفه‌های اصلی کارکنان انتظامی یگان‌های فوریتی ۱۱۰ در ارتباط مستقیم با شهروندان است که ضمن معرفی مناسب ناجا به عنوان یک نیروی مردمی می‌تواند باعث افزایش احساس امنیت و رضایت در شهروندان شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.