تشدید برخورد با استفاده کنندگان برق غیرمجازدر کرمان

مدیر توزیع برق شهرستان کرمان ازتشدید برخورد با استفاده کنندگان برق غیر مجاز درشمال استان کرمان و جمع آوری آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد جواد جهادی، مدیر توزیع برق کرمان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که صبح امروز با حضور نماینده دادستان در شهرک صنعتی کرمان برگزارشد با بیان اینکه استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت المال است و از طریق مراجع قانونی با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، گفت: جمع آوری انشعابات غیر مجاز باعث کاهش تلفات وجلوگیری از خسارت به شبکه توزیع برق می‌شود.

او افزود: با متخلفان و استفاده کنندگان غیرمجاز برق از طریق مراجع قانونی به شدت برخورد می‌شود.

جهادی از واگذاری ۴۸۰ انشعاب برق مجاز به ساکنین شهرک صنعتی خبرداد و افزود: در صورت ارائه پروانه ساختمان و اخذ مجوز‌های قانونی از مراجع ذیصلاح نسبت به احداث و توسعه شبکه توزیع، واگذاری انشعاب برق در این شهرک اقدام خواهدشد.

او با اشاره به اینکه اراضی ملی قطعا مجوز‌های لازم را برای واگذاری انشعاب ندارند اظهارکرد: در صورت مشاهده و شناسایی استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه و تاسیسات برق با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، مصوب ۱۳۹۶ برخورد قانونی می‌شود.

جهادی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از نیروی برق موجب هدررفت انرژی می شود و به دنبال آن خسارات فراوانی به اقتصاد ملی وارد خواهد کرد.

جهادی با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ اموال بیت المال است، گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود استفاده کنندگان برق غیرمجاز در شمال استان را از طریق تماس با مرکز ۱۲۱ فوریت‌های برق کرمان به ما معرفی کنند، تا ضمن استفاده از مزایای تشویقی طرح مذکور، ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: توزیع برق ، بیت المال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار