معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور مطرح کرد؛

شهادت ۱۲ کارشناس فوریت پزشکی بر اثر کرونا و حوادث ترافیکی

نوری گفت: ۱۲ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و حوادث ترافیکی شهید شده اند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور با اشاره به مراسم رزمایش اورژانس و سایر نهاد‌های ذیربط به منظور آمادگی خدمت رسانی در زمستان اظهار کرد: همه ساله پیش از شروع فصل زمستان برای ارائه بهتر خدمات به مردم در زمستان رزمایش مشترکی با نهاد‌های ذیربط مانند پلیس راهور، راهداری، هلال احمر و دیگر سازمان‌ها برگزار می‌شود و امروز بدین منظور رزمایش مشترکی بین سازمان‌های مختلف انجام شد.

او ادامه داد: درفصل زمستان به دلیل تغییر جو حوادث ترافیکی مختلفی بروز پیدا می‌کند و سازمان اورژانس کشور با تمهیدات درنظرگرفته آماده ارائه خدمات مناسب به مردم است.

نوری گفت: پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی علی رغم درگیری شدید به دلیل بروز بیماری کرونا در کشور با تمام توان بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند و تا به این لحظه ۹ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و سه نفر به دلیل حوادث شهید شده اند.

او افزود: در طرح زمستانی امسال تعداد ۶۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵۷۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۶ فروند بالگرد اورژانس، ۳۴۶ موتور آمبولانس درنظر گرفته شده است و پایگاه‌های دریایی، هوایی، جاده‌ای و شهری در خدمت مردم در طرح زمستانی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار