ترامپ همچنان در توهم تقلب انتخاباتی است

رئیس جمهور آمریکا که آخرین روز‌های دولت خود را سپری می‌کند، بار دیگر بر تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در توئیتر خود نوشت: «چرا ایالت‌های تعیین کننده نیمه شب شمارش آرا را متوقف کردند؟ زیرا آن‌ها منتظر ماندند تا بفهمند برای سرقت انتخابات تقلبی چه تعداد رأی باید تولید کنند، آن‌ها آنقدر عقب بودند که برای بهبودی به زمان زیاد نیاز داشتند!»

ترامپ تاکنون و با خاتمه اعلام نهایی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان شکست در این انتخابات را نپذیرفته و تلاش‌های بی وقفه او برای باطل کردن آرای انتخابات نیز بی ثمر مانده است.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان مسائل داخلی آمریکا، ترامپ تنها رئیس جمهوری در تاریخ این کشور است که به واقع نهاد دموکراسی که همان آرای مردمی است را با خطر مواجه ساخته است.

روز دوشنبه ۲۴ آذر موعد رسمی اعلام آرای هیئت گزینش‌گران (الکترال کالج) خواهد بود و این بدان معناست که تمامی آرای ۵۰ ایالت و واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا همگی به تایید نهایی و پایان یافتن هرگونه تقابل و بحثی درباره آرای رای دهندگان آمریکایی می‌رسد اما ترامپ در رشته توئیت‌هایی از ادعای تقلب در این انتخابات دست بر نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار