به پرواز درآوردن هواپیما با بیل مکانیکی!

ویدئوی عجیب به پرواز درآوردن یک هواپیما توسط اپراتور بیل مکانیکی به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود از ویدئو‌های آموزشی گرفته تا ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر عجیب هستند که توجه کاربران را به خود جلب کرده و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوی به پرواز درآوردن یک هواپیما با بیل مکانیکی!

در این ویدئو اپراتور از بیل مکانیکی نه برای حمل این هواپیمای کوچک بلکه برای به پرواز درآوردن آن استفاده می‌کند. در این ویدئو که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده مشاهده می‌شود او در حالی که این هواپیمای سبک را با بیل مکانیکی از زمین بلند کرده آن را به پرواز درمی‌آورد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو اولین بار در فیسبوک منتشر شد و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد به طوری که تا کنون بیش از ۴ میلیون بیننده داشته است. بنا به گفته منتشر کننده این ویدئو، محل تهیه آن در میامی در ایالت فلوریدا بوده است. در توضیح این ویدئو آمده: «این پرواز مانند یک پرواز معمولی و پرواز‌هایی که تاکنون دیده اید نیست. این شخص (اپراتور) در حال انجام کاری سرگرم کننده بود.»

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «انصافا دورزدن هواپیما خیلی طبیعی بود. انگار در حال پرواز در آسمان است!» کاربر دیگر نوشت: «احتمالا این اپراتور بیل مکانیکی آرزو داشته که خلبان شود که به آرزویش نرسیده است. حالا با یک هواپیمای واقعی در حال بازی و تبدیل رویای کودکی اش به واقعیت است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
احتمالا کودک درونش فعال شده ،ما هممون یه کودک درون داریم. خیلی با حال بود ،و همینطور میشه از این اتفاق به آیه ای از آیه های قرآن پی برد که میفرماید :دنیا و تمام اسباب و وسایل آن جز سرگرمی نیست ،پس کمتر در تجملات و وسایل دنیا فرو بریم و بیشتر به فکر اون دنیا که همیشگی هست باشیم و برای اون دنیا تلاش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
راننده جرثقيل از زور بيكاري حوصله اش سر رفته بوده هوس كرده با هواپيما قراضه ها بازي كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
الله اکبر.
با دیدن این ویدیو مطمئن شدم که سقوط امریکا نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
با سلام
این دستگاه جرثقیل نیست، ممکنه بیل باشه یا دستگاهی مشابه ولی در هر صورت جرثقیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۳۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
جرثقیل!!! این یک بیل مکانیکی هست که برای اوراق کردن استفاده میشه . مثل بچه ای که هواپیما بازی میکند دور خودش میچرخه این مرد بزرگ وسط کار بازیش گرفته .
قشنگ هم با هواپیمای چند صد میلیاردی بازی میکنه
آخرین اخبار