هدیه کریسمس عجیبی که دختر را شوکه کرد!

دختر جوان با بازکردن جعبه کادویی که برادرش به مناسبت کریسمس برای او ارسال کرده بود شوکه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن کریسمس بازار هدیه دادن و هدیه گرفتن نیز داغ می‌شود. هدیه‌هایی که هر یک کریسمس را تبدیل به خاطراتی ماندگار می‌کنند. اما آیا شما نیز از جمله خانواده‌هایی هستید که به ارسال هدیه‌های غیرمعمول و عجیب عادت دارند؟


بیشتر بخوانید


هدیه‌ای که به تازگی یک دختر جوان از طرف برادرش دریافت کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در حالی که ظاهر خوشایند این هدیه خبر از یک سورپرایز جالب می‌داد، اما این دختر با بازکردن درب کارتن آن کاملا غافلگیر شد. در درون این جعبه بزرگ، عکس یک باب اسفنجی قرار داده شده بود که در بالای آن نوشته شده بود: «خیال پردازی.»

هدیه کریسمس

انتشار تصاویر مربوط به این هدیه عجیب در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی جنبه شوخی آن را در نظر گرفته و آن را جالب توصیف کردند برخی نیز نظر متفاوتی داشتند. یکی از کاربران نوشت: «این نوعی بازی با احساسات یک آدم نیست؟ به نظر من چنین عملی به جای زیادکردن عشق و علاقه، تنفر می‌آفریند.» کاربر دیگر نوشت: «جنبه مثبت این هدیه این بود که دست کم این دختر صاحب یک جعبه خالی بزرگ شد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۹
خوبه به فکر خواهرش بوده
آخرین اخبار