در بسته حوادث یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

پایان قدرت نمایی عامل بی نظمی و ناامنی در دزفول/ ۲۵ طاقه پارچه قاچاق در اهواز کشف شد

حوادث امروز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

پایان قدرت نمایی عامل بی نظمی و ناامنی در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری، ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح گرم از سوی فردی در یکی از مناطق کوهستانی و صعب العبور شهرستان، شناسایی و دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی هویت فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او در ادامه با بیان اینکه ۲ قبضه سلاح جنگی از مخفیگاه متهم کشف شد و در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس علاوه بر درگیری، ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح گرم به ۳ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد، افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت روانی شهروندان را دارند، برابر قانون به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد شد.

توقیف پژو حامل پارچه قاچاق در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان بیان داشت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی استان با کار اطلاعاتی و کنترل محور‌های موصلاتی شهرستان اهواز یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۵ طاقه پارچه قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف و در این رابطه یک نفر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان بعنف منزل در هفتکل

سرهنگ ابراهیم خوبان فرمانده انتظامی هفتکل گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف عتیقه جات از یک منزل، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۴ سارق را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی و اخذ نیابت طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان عتیقه جات مسروقه کشف شد، تصریح کرد: کارشناس میراث فرهنگی اموال کشف شده را دارای ارزش فرهنگی و تاریخی اعلام کردند و متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابی و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سارق کیف قاپ در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در این رابطه یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۳ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.