حضور سربازان صهیونیست در مراسم سالگرد شهادت سرداران مقاومت + فیلم

نظامیان صهیونیست با حضور در مرز لبنان، برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را زیر نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اولین سالگرد شهادت سرداران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در شهر‌ها و کشور‌های مختلفی برگزار شد.

سردار شهید سلیمانی نزد مردم سوریه، عراق و لبنان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند و پس از شهادتشان هم مردم کشور‌های عرب که سال‌هاست از ظلم حکام زر و زور و تزویر رنج می‌برند از ایشان به نیکی و شجاعت یاد می‌کنند.


بیشتر بخوانید


پایگاه مجازی سلیمانی نیوز ویدئویی از حضور نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس در مرز لبنان را منتشر کرده است که در آن نظامیان صهیونیست مراسم سالگرد شهدای مقاومت را از فاصله ۱۰۰ متری با دوربین نگاه می‌کنند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
نامردهای ناجوانمردهای صهیونیستی ریقو کارتون به جایی رسیده که مادران و کودکان بچه های بیمار امت واحده رسول الله ص را می ترسانید و به بیمارستانهای کودکان حمله می کنید نکبتهای ریقو منتظر باشید تا بزودی زود از دیدن هیبت اللهی دلاور مردان مرد امت واحده حزب الله و حملات پی در پی امت واحده رسول الله ص نظامیانتون ارتشیهاتون کماندوهاتون تکاورانتون از ترس توی شرت و شلوارهاشون خودشون رو خراب و خیس کنند و همانند کوکان اشک بریزند و چهار ستون بدنهایشان از ترس به لرزه درآید همانند لحظه جان کندنتان است بریت پوشک بخرید پاتون کنید که ذالفقار علی ع خیبر کن أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ در راه است .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
لبیک یا حیدر علی ع .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۸:۲۲ ۱۵ دی ۱۳۹۹
فقط یک چیز به نویسنده و تایید کننده سردار دلها شهید سرباز سلیمانی فردی آگاه بود و مدیر و مدبر و مرد جنگ برادر من هر دیده بانی در تمام مرزهای کشور های گوناگون آنطرف مرز را دید میزند و ماشین UN هم ماشین سازمان ملل است نمی دانم چه بگویم به .....
آخرین اخبار