در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف محموله میلیاردی قاچاق در اصفهان / توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۰ کیلو تریاک

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله میلیاردی قاچاق در اصفهان

سرهنگ" کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک انبار بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷ دستگاه یخچال و فریزر، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه ماشین لباسشوئی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ ریاحی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضائی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می‌خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 

توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک سوداگرمرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در یکی از محور‌های شهرستان "مبارکه" است، بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: ماموران این خودرو را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۰ کیلو تریاک کشف کردند.
 
کشف محموله میلیاردی قاچاق در اصفهان / توقیف پژو ۴۰۵ با ۲۰ کیلو تریاک


سرهنگ صفری اظهار داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

تولید بُلبرینگ‌های تقلبی در زیرزمین

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود مطلع شدند چند نفر در زیرزمین یک واحد مسکونی اقدام به تولید بُلبرینگ‌های تقلبی کرده و آن‌ها را با مارک‌های معتبر به بازار عرضه می‌کنند.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های دقیق و کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن وتجارت در محل مذکور حضور یافته و مشاهده کردند که ۴ نفر بُلبرینگ‌های درجه ۲ خریداری شده از یک کشور خارجی را تراشیده و به وسیله لیزر اقدام به درج مارک معتبر یک کشور خارجی دیگر بر روی آن کرده و سپس آن‌ها را مجدداً بسته بندی و به عنوان بُلبرینگ درجه یک به بازار عرضه می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۳ هزار و ۵۲۸ عدد بُلبرینگ، ۲ دستگاه تراش، یک دستگاه لیزر، یک دستگاه لپ تاپ، تعداد زیادی لیبل و برچسب به همراه چندین کارتن بُلبرینگ تقلبی در عملیات مذکور خبر داد و گفت: ارزش اقلام مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

سرهنگ هاشمی فر، همچنین به کشف ۵ مُهر جعلی شرکت‌ها و صنوف مختلف و واحد‌های صنعتی و شرکت‌های بزرگ تولید و توزیع بُلبرینگ اشاره کرد و اظهار داشت: با دستور مقام قضائی محل مذکور پلمب و افراد فعال در این مکان نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

انبار لوازم خانگی قاچاق در خمینی شهر لو رفت

سرهنگ" غلامرضا براتی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق در انباری واقع در یکی از مناطق شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت و معدن و تجارت و سازمان تعزیرات از انبار مذکور بازدید که در نتیجه این عملیات ۳ دستگاه ماشین لباسشویی ۱۳ کیلویی، ۶ دستگاه ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره، ۳ دستکاه تلویزیون LED، یک دستگاه ماکروویو، ۶ دستگاه گوشت کوب برقی، ۲ دستگاه سشوار و یک دستگاه کولر گازی که همگی فاقد هر گونه مجوز معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ براتی در خاتمه با بیان اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری سریع متخلفان و تحویل آنان به مراجع قانونی اقدام شود.
 

مهار حریق منزل مسکونی در منطقه رهنان

سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اعلام گزارشی از حریق منزل مسکونی به آتش نشانان، ماموران امدادرسانی از ایستگاه شماره ۲۱ سریع به محل آتش سوزی اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران، این حادثه را بدون مصدوم بیان کرد و افزود: با حضور به موقع آتش نشانان آتش کنترل و از سرایت آن به خانه‌های مجاور جلوگیری شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.