سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:

شرافتمندانه در لیگ برتر فوتبال خواهیم ماند

محمدسعید اخباری، سرمربی ماشین سازی نکاتی را درباره این تیم مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدسعید اخباری، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی مازندران و این تیم شرکت کرد.

این دیدار تقابل پرشورها است

اخباری گفت: دیدار ماشین سازی و نساجی مازندران با هواداران فوتبال فهمی که دارد تقابل ۲ تیم ریشه دار، قدیمی و پرهوادار فوتبال ایران است و نقطه اشتراک این ۲ تیم در هواداران پرشور و فوتبال فهم آن ها است که فردا یک دیدار زیبا و تاکتیکی را شاهد خواهند بود.

بخش خصوصی اشتراک ۲ تیم است

سرمربی ماشین سازی افزود: دیگر وجه اشتراک این ۲ تیم در بخش خصوصی بودن آن ها است که باری از دوش فوتبال دولتی برداشته اند. این یک قدم بزرگ در ورود به فوتبال حرفه‌ای است و فوتبال ایران باید قدردان این نفرات باشد که به خاطر مردم و ورزش یک شهر از سرمایه خود هزینه می کنند و برای نشاط اجتماعی و افتخار شهر و استان تلاش می کنند.

فقط اتابک را از فصل گذشته داریم

اخباری ادامه داد: ماشین سازی تیمی است که نسبت به فصل گذشته ۹۶ درصد تغییر داشته است و تنها اتابک زارعی را از فصل گذشته دراختیار داریم و ۲۴ بازیکن جدید به این تیم اضافه شده اند و همین موضوع باعث می‌شود که رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد، اما الان بچه‌ها شناخت خوبی از هم پیدا کرده اند و با این که ما اقتصادی‌ترین تیم لیگ برتر هستیم، بازیکنان با انگیزه‌ای داریم که می خواهند حق خود را از این فوتبال بگیرند و داخل زمین شرافتمندانه کار می کنند و از جان مایه می گذارند.

داوران جوان را تحت تاثیر قرار می دهند

سرمربی ماشین سازی گفت: در ۵ دیداری که به عنوان سرمربی در کنار ماشین بوده ام، در ۴ دیدار از داوری ضرر کرده ایم و روی اشتباه سهوی داوری پنالتی دادیم. روی خطایی که اشتباهی گرفته شده بود گل خوردیم، اما اعتراض نکردیم. برخی‌ تلاش می کنند که داوری‌ها را تحت تاثیر قرار دهند. از مسئولین برگزاری لیگ و تیم‌ها میخواهم در لیگی که به مربیان و داوران جوان اعتماد شده  است، تلاش کنند تا فضا کمی حرفه ای‌تر شود. مسئولین حریف در طول هفته با بیانیه‌هایی که علیه داوری‌های قبلی خود داشته اند، مربیان جوان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و تمرکز را از آنان خواهند گرفت.

قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند

اخباری در پایان اظهار کرد: تیمی که نوپا است و تغییرات کلی داشته، زمان خواهد برد تا به هماهنگی برسد، اما من این قول را می دهم که با غیرت و شرافت این بازیکنان قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند و رتبه‌های بالاتری را نیز خواهیم دید. ما در دیدار‌های گذشته نیز بازی‌های خوبی داشته ایم و تنها بد شانس بوده ایم و هواداران این اطمینان را داشته باشند که این تیم با همین بازیکنان باغیرت و شرافتمند در لیگ برتر خواهد ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار