چمبر تشریح کرد؛

اقدامات اجرایی ششمین کنگره حزب ندای ایرانیان/ حضور بیش از ۵ هزار نفر مهمان مجازی در مجمع عمومی

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان اقدامات ششمین مجمع عمومی این حزب را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی چمبر رئیس ستاد کنگره و معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در ششمین گردهمایی حزب ندا گفت: این کنگره با یاد زنده‌یاد فیرحی و سهیل گوهری برگزار می‌شود. مرحوم فیرحی میهمان کنگره اول ما بود لذا با یاد تمامی عزیزانی که در سال گذشته آن‌ها را از دست دادیم کنگره ششم را آغاز می‌کنیم.

چمبر ضمن تشکر از اشخاصی که تلاش کردند تا کنگره ششم به‌صورت آنلاین برگزار شود گفت: در اولین اقدام با در نظر گرفتن تأثیری که ویروس منحوس کرونا بر ایران و دنیا گذاشت ما ناچار به برگزاری کنگره به‌صورت آنلاین شدیم.

او ادامه داد: بعد از تشکیل ساختار کنگره، ستاد کمیته هماهنگی پنل ها، با یاری سعید نور محمدی و سالار احمدی اقدامات لازم را انجام دادند. در کمیته تشکیلات نیز کاوه قدیری؛ درکمیته روابط عمومی مهدی شاهمیرزاد؛ آقای فخریان امور مالی و بحث اجرایی و تدارکات نیز با همکاری اشکان خسروی هدایت شد و مرتضی صفری میهمانان غیرحزبی را کنگره ششم دعوت کرد. نشریه مجمع عمومی نیز توسط آرش شهلایی به رشته تحریر درآمد.

رئیس ستاد کنگره تاکید کرد: ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان با شیوه‌نامه وزارت کشور به‌صورت شفاف برگزار می‌شود و بیش از ۵ هزار نفر به‌صورت آنلاین در کنگره حاضر شدند. تولید محتوای کنگره با همراهمی معاونت سیاسی حزب و کمیته روابط عمومی ایجاد شد و ۵ کلیپ برای این کنگره ساخته شده است.

چمبر در پایان گفت: اولین اقدام عملی در مجمع عمومی دعوت به کنگره با زبان و گویش‌های مختلف بود و اعضای حزب با گویش‌های مختلف از اعضای سراسر کشور برای حضور در کنگره مجازی دعوت کردند. همچنین آقای دکتر خرازی طی تماسی کوتاه با تمامی اعضای حزب از ایشان برای حضور در مجمع عمومی حزب دعوت کردند. در کنگره ششم ندای ایرانیان ۴۹۰۰ ناظر و ۲۰۰ نفر میهمان به‌صورت مجازی شرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار