نان را داغ بخوریم یا سرد؟

رئیس اتحادیه خبازان ساری درباره نحوه مصرف و نگهداری نان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمودی رئیس اتحادیه خبازان ساری با بیان اینکه متخصصان پزشکی عقیده دارند خوردن نان داغ ، تاثیرات خاصی روی معده دارد، گفت: برخی افراد  پس از خرید نان آن را داخل روزنامه می پیچیند که  مواد رنگی و جوهر موجود در روزنامه ها وقتی با نان گرم تماس پیدا می کنند به نان منتقل می شوند و خطرناک است،

او افزود: برخی افراد یا متاسفانه برخی خبازان نیز نان گرم را داخل پلاستیک یا نایلون قرار می‌دهند و بسته بندی می کنند که با توجه به جلوگیری کیسه های نایلونی از تبادل هوا، امکان کپک زدن سریع نان وجود دارد.

رئیس اتحادیه خبازان ساری ادامه داد: افراد بهتر است نان های داغ خریداری شده را در پارچه‌ های بدون رنگ بسته بندی کنند و بعد از رسیدن به منزل آنان را داخل سفره‌ یا محفظه‌های مخصوص نگهداری نان  قرار دهند.

او افزود: قرار دادن نان داخل فریزر مشکلی ندارد و افراد می‌توانند نان ها را در تکه‌های کوچک و به اندازه نیاز برش داده و در بسته‌بندی‌های یکبار مصرف در فریزر نگهداری کنند.

رئیس اتحادیه خبازان ساری با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کیفیت نان خیلی بهتر شده است، گفت: در شهرستان ساری و حومه شامل چهاردانگه، دودانگه و جاده دریا حدود ۷۵۰ نانوایی فعال هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
ما نفهمیدیم نان را داغ بخوریمیا سرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
نانهاي كارخانه اي بسته بندي شده رو بايد از پوشش سلوفن در آورد داخل يك پارچه نخي گذاشته تا كنيم بعد بقچه نان رو داخل كيسه پلاستيكي قرار دهيم بعد داخل فريزر بذاريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
نان فقط داغ
آخرین اخبار