رئیس شورای آکادمی ورزش صربستان:

ورزشکاران ایران در سال‌های اخیر توانسته اند در جهان بدرخشند/ احترام ویژه‌ای برای فرهنگ غنی مردم ایران قائل هستیم

رئیس شورای آکادمی ورزش صربستان گفت: ورزشکاران ایرانی توانسته اند در عرصه‌ی ورزش جهان بدرخشند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینیسا جاسنیچ که در نشست مجازی توسعه همکاری‌های ورزشی بین معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران و آکادمی ورزشی بلگراد وزارت ورزش و جمهوری صربستان سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از مجموعه مسئولان این وزارتخانه به ویژه علی نژاد به خاطر هماهنگی برای برگزاری این نشست، چنین جلساتی را فرصتی برای تبادل اطلاعات، تجربیات وگسترش همکاری‌های مشترک به ویژه در ورزش عنوان کرد.

وی در این نشست از ۲۸ ژوئن به عنوان بیست وپنجمین سالگرد تاسیس آکادمی ورزشی بلگراد یاد کرد که وزارت ورزش صربستان در نظر دارد با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا به همین مناسبت کنگره ۲ روزه علمی ورزشی را در تاریخ ۲۵ و۲۶ ژوئن برگزار کند.

او در ادامه با بیان این که آکادمی ورزشی بلگراد تنها مرکز آموزشی و ورزشی رسمیت یافته از سوی فدراسیون جهانی است؛ گفت: این مرکز از سوی آموزش عالی و توسعه فناوری صربستان به رسمیت شناخته شده و به این معنی است که ما می توانیم به تمامی تعهدات علمی ورزشی خود عمل کنیم.

رئیس شورای آکادمی ورزشی صربستان این نکته را توضیح داد که همکاران و اساتید فعال دراین آکادمی صربستانی نیستند؛ بلکه از سایر کشور‌ها نیز در آن حضور دارند که خود ارتقاء کیفی فعالیت‌ها را در پی دارد.

او در ادامه بیان کرد: ما ارزش و احترام خاصی برای فرهنگ مردم ایران، دولتمردان و به ویژه ورزشکاران قائل هستیم؛ چرا که ورزشکاران شما توانسته اند در رشته‌های مختلفی در جهان بدرخشند.

جاسنیچ تصریح کرد: صربستان، بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله تکواندو، کشتی و... از ایران بسیار آموخته است و بسیار خوشحالیم که با حمایت مربیان ایرانی در این رشته‌ها توانسته ایم به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار