رحمتی: سرنوشت مربیان جوان در گرو قضاوت داوران است

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره داوری‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره داوری‌های لیگ برتر و شرایط انتخاب داوران برای مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: در این نیم فصل که به عنوان مربی فعالیت می کنم اتفاقاتی را می‌بینم که در دوران بازیگری خود کمتر با آن درگیر بودم.

او گفت: داور بین المللی در لیگ ما زیاد است و من هیچ مشکلی هم با سوت‌های اشتباه و قضاوت‌های غلط ندارم. بحث من این چیز‌ها نیست. بحث این است که در شرایط فعلی سهرابی و اصفهانیان درگیر این موضوع هستند که برای انتخابات فدراسیون فوتبال رای جمع کنند و به همین دلیل سعی می‌کنند بدون برگزاری هیچ کلاسی از داوران لیگ یکی در لیگ برتر استفاده کنند. من با این موضوع نیز مشکلی ندارم، اما آیا دپارتمان داوری کلاسی برای این داوران برای قضاوت در چنین سطحی گذاشته است؟

او گفت: منِ مربی جوان و تیم شهرخودرو چه گناهی کرده ایم که باید تاوان اشتباهات دپارتمان داوری را بدهیم. زاهدی فر ۴ مرتبه برای تیم فولاد قضاوت کرده است و یا کمک داور بازی امروز آلومینیوم ۳ بازی متوالی برای این تیم قضاوت کرده است. این چیدمان داوری است؟

او ادامه داد:‌ تا به اینجای لیگ از ۱۵۰ داور در لیگ برتر استفاده شده است. کجای دنیا همچنین اتفاقی رخ می دهد. من می‌دانم ۴۸ ساعت قبل از بازی ما و نفت مسجد سلیمان داور بازی ما را عوض کردند دلیل آن را نیز می‌دانم و هر جا که بگویند حاضرم تا توضیح بدهم.

رحمتی گفت: داوری که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید حداقل باید ۴۰ بازی لیگ یکی داشته باشد و بعد به ترتیب به عنوان داور چهارم و بعد از آن به عنوان داور اول استفاده شود قرار گیرد.

او گفت: آینده مربیان جوان در گرو قضاوت این داوران است. چیدمان داوری نه تنها برای ما بلکه برای سایر تیم‌ها نیز مشکل ساز شده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار