برخی مسئولان در راه تولید سنگ‌اندازی می‌کنند

رئیس دادگستری دامغان با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی حمایت از واحد‌های تولیدی و رونق اشتغال است، گفت: برخی مسئولان در راه تولید، سنگ اندازی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تقی خاکی رئیس دادگستری دامغان با اشاره به اینکه یک همت جمعی در بین مسئولان قضائی و اجرایی دامغان باهدف رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی به وجود آمده است بیان داشت: سیاست دستگاه قضائی حمایت از واحد‌های تولیدی و رونق اشتغال است.

او افزود: تمام سعی و تلاش مسئولان اعم از اجرایی و قضائی دامغان بر این است که واحد‌های تولیدی و صنعتی دچار مشکل مالی هستند مشکلات آنان رفع شود و به حداقل برسد تا از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

رئیس دادگستری دامغان بیان کرد: مسئولانی که در بحث رونق تولید در واحد‌های تولیدی صنعتی سنگ اندازی می‌کنند دستگاه قضا با آنان برخورد می‌کند چرا که واحد‌های تولیدی و صنعتی هرگز نباید تعطیل شوند.

تقی خاکی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی و صنعتی باید با انرژی به فعالیت و کار خود ادامه دهند و در جهت ارتقا تولید در شهرستان تلاش کنند و این را نیز بدانند که دستگاه قضائی حامی آنان است، ابراز داشت: دستگاه قضائی اجازه تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان دامغان را به هیچ دستگاهی اعم از بانک، مالیات و بیمه نخواهد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار