انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتی در مشهد

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: ممیزی مناطق ۱۳ گانه مشهد به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه‌های مربوطه به همراه ثبت در بانک جامع اطلاعات، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: تاکنون ممیزی مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری مشهد به اتمام رسیده است و پیش بینی می‌شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق ۱۳ گانه شهرداری، نیز به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزه انجام شود.

او با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه‌های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می‌شود؛ افزود: اهمیت این موضوع به دو دلیل؛ ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی می‌باشد.

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها؛ ادامه داد: ثبت ممیزی‌ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است؛ در تهیه یک نقشه کارآمد، با ثبت تمام ادارات دولتی شهر مشهد در آن، به شناسایی مطالبات رسوب شده یا معوق، کمک می‌کند.

قناویزچی در ادامه در خصوص تعداد املاک شناسایی شده در دو منطقه ۸ و ۱۱، بیان کرد: با اتمام ممیزی این مناطق، ۱۱۶ ملک ادارات و نهاد‌های دولتی شناسایی شده است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار