شهریه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد

مدیر کل بهزیستی زنجان گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد که در حال تحصیل در دانشگاه‌ها هستند می‌توانند با ورود به سامانه http://students.behzisti.net جهت دریافت کمک هزینه شهریه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶۱ دانشجو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند،گفت: دانشجویان تحت پوشش باید در ابتدای هر ترم با ورود به سامانه http://students.behzisti.net اطلاعاتی مانند مقطع تحصیلی، تعداد واحد‌های اخذ شده دانشجو، معدل، کارنامه تحصیلی، مبلغ شهریه، وضعیت سکونت و مواردی از این قبیل را ثبت کنند.
 
او ادامه داد: سامانه دانشجویان سازمان بهزیستی کشور مجددا از روز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه به مدت ۲ هفته برای ویرایش و تکمیل اطلاعات باز شده  ودانشجویان می‌توانند اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کنند تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتن تقسیم بندی شده و اقدامات بعدی انجام شود.

محمدی بابیان اینکه پرداخت شهریه فارغ از دهک‌های درآمدی خانواده دانشجویان و فارغ از شدت معلولیت صورت گرفته و  شهریه دانشجویان تحت حمایت بهزیستی به طور کامل به حساب دانشجویان واریز می‌شود، گفت: در صورت عدم واریز شهریه توسط دانشجو به دانشگاه دانشجوی تحت پوشش از دریافت شهریه در ترم‌های بعدی محروم خواهد شد.

محمدی ادامه داد: دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی روزانه هستند نیز مشمول دریافت کمک هزینه تشویقی می‌شوند.

او  افزود: در حال حاضر نزدیک به ۱۷۰ نفر در حوزه اجتماعی و ۲۰۰ نفر در حوزه توانبخشی تحت پوشش هستند که ۵۴ دانشجو در مقطع کاردانی، ۲۵۱ نفر در مقطع کارشناسی، ۴۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۹ نفر در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی مشغول تحصیل هستند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.