شهادت ۲ جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی در شهر «طمره» در شمال فلسطین اشغالی، ۲ جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «عرب۴۸»، منابع فلسطینی بامداد امروز (سه‌شنبه) گزارش دادند که در شهر «طمره» در شمال فلسطین اشغالی، دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده است که بامداد امروز در محله «الفوقه» شهر طمره دو نفر درست در زمانی که پلیس این رژیم در محل حضور داشته اقدام به تیراندازی کرده‌اند و آنان نیز متقابل تیراندازی کرده‌اند که منجر به شهادت دو جوان فلسطینی و زخمی دن دو نفر دیگر می‌شوند.

عرب ۴۸ نوشت: یکی از قربانیان به نام «احمد حجازی» دانشجو بوده که در لحظه تیراندازی در کنار یکی از دوستان خود در محل حضور داشته است. همچنین گفته شده یکی از افرادی که به شهادت رسیده، جزء عاملان تیراندازی بوده است.

با این حال عرب ۴۸ تأکید کرد که نفر دومی که به شهادت رسیده و همچنین دو جوان دیگری که مجروح شده‌اند هیچ ارتباطی با این تیراندازی نداشته‌اند.

مرکز پزشکی «الزهراوی» در این ارتباط گزارش داد وضعیت یکی از مجروحان وخیم است.

پس از این اقدام تروریست‌ها، صد‌ها تن از اهالی طمره در ورودی شهر تظاهرات کردند و خیابان محل تیراندازی را بستند و با پلیس رژیم صهیونیستی که از گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی برای متفرق کردن آن‌ها استفاده کرد، درگیر شدند.

شهرداری شهر طهره در پی این اقدام صهیونیست‌ها جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل داده و روز سه‌شنبه (امروز) را در این شهر اعتصاب سراسری اعلام کرده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز یک‌شنبه نیز در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «عتصمون» در کرانه باختری به سوی جوانی که گمان می‌کردند قصد انجام عملیات شهادت طلبانه دارد، تیراندازی کرده و با ممانعت از ورود تیم امدادی او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار