بهره برداری از ۱۲ طرح شرکت توزیع برق در شهرستان ملایر/ کاهش ۳۳ درصدی خاموشی‌ها در این شهرستان

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملایر گفت: با بهره برداری از ۱۲ طرح شرکت توزیع برق، خاموشی‌ها در شهرستان کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا شیردره، مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملایر گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲ طرح برق‌رسانی با ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان به بهره برداری می‌رسد تا خاموشی‌ها در شهرستان کمتر شود.

او با بیان اینکه امسال خاموشی‌ها در شهرستان در مقایسه با پارسال ۳۳ درصد کاهش یافته است افزود: خاموشی‌ها در شهرستان برای اصلاح و بهینه‌سازی و انجام اقدامات پیشگیرانه است و از قبل به همشهریان اطلاع‌رسانی می‌شود.

 شیردره هدف از اجرای طرح‌های جدید شرکت توزیع برق در شهرستان را تامین برق مطمئن و پایدار، بهبود شاخص‌های شبکه‌های توزیع برق و رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: در دهه فجر امسال تبدیل ۴۰ کیلومتر از شبکه توزیه برق مسی به کابل خودنگهدار، نصب ۶ دستگاه پست عمومی، تعمیر چهار هزار و ۱۰۰ دستگاه کنتور معیوب و ساخت سه هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه شهر‌های ملایر را به بهره برداری می‌رسانیم.

او از بهره برداری ۶ هزار و ۳۰۰ متر توسعه شبکه برق روستایی شهرستان هم خبر داد و اظهار داشت: شهرستان ملایر دارای ۱۳۰ هزار مشترک، یک‌هزار و ۸۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف و سه هزار دستگاه پست توزیع برق است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.