صحنه وحشتناکی که راننده را در ماشینش میخکوب کرد

راننده پس از سوار شدن به ماشینش با صحنه ای شوکه کننده روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار بوای کانستریکتوری که وارد خودروی یک شهروند اهل کارولینای شمالی در آمریکا شده بود نجات یافت. راننده این خودرو حین سوار شدن خودروی خود این مار را در ماشینش مشاهده کرد.


بیشتر بخوانید


او بلافاصله با مرکز حفاظت از حیوانات کارولینای شمالی تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. این اتفاق روز سه شنبه و در منطقه استنلی رخ داد. مرکز حفاظت از حیوانات استنلی با انتشار تصاویر شکار این مار بوا در فیسبوک نوشت: «ماموران ما به محلی که یک مار بوا کانستریکتور خانگی در داشبورد یک خودرو گرفتار شده بود فراخوانده شدند. این مار بدون آنکه آسیبی به آن وارد شود شکار و به صاحبش بازگردانده شد.»

صحنه وحشتناکی که راننده را در ماشینش میخکوب کرد

بنا به گزارش این مرکز این حیوان پس از فرار از محل نگهداری خود وارد خودرو شده و در گرم‌ترین جای آن مخفی شده بود. این مار حدود ۸.۵ فوت طول و ۱۸ کیلوگرم وزن داشت.

مار‌های بوا کانستریکتور مار‌های غیرسمی، اما غول پیکری هستند که در بیشتر مناطق گرمسیری آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می‌کنند. این مار‌ها که طعمه‌های خود را می‌بلعند به عنوان حیوانات خانگی عجیب توسط برخی افراد نگهداری می‌شوند.

صحنه وحشتناکی که راننده را در ماشینش میخکوب کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.