استفاده از کیو آر کد برای ریز تراکنش های مالی خودروها در مشهد

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: کیو آر کد در ریز تراکنش های خودرو جهت استفاده از پارکینگ‌های هوشمند مشهد در دسترس قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی اسدی مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با اشاره به استفاده از کیو آر کد در ریز تراکنشات مالی خودرو گفت: در راستای اعمال شفافیت بیشتر پس از ارسال پیامک کسر شارژ، این بار ریز تراکنشات پلاک توسط کیو آر کد در دسترس قرار گرفت.

او افزود: روزانه تعداد ۸۰ هزار پیامک در قالب اطلاع رسانی پیشگیری بیماری کرونا و پیامک کسر شارژ و پیامک اعمال شارژ پلاک برای شهروندان در حال ارسال است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد: تا دو ماه گذشته پیامک‌ها به صورت آفلاین برای شهروندان ارسال می‌شد که این امر با تغییر سیاست نرم افزاری به حالت آنلاین تغییر پیدا کرد و پیامک‌ها بعد خروج خودرو از فضای پارک با نهایت فاصله ارسال ۳۰ دقیقه‌ای برای شهروندان ارسال خواهد شد.

اسدی در خصوص کیو آر کد‌های قبوض اخطار، بیان کرد: این قابلیت در راستای شفافیت بیشتر و اطلاع شهروند از میزان و زمان توقف خودرو در نظر گرفته شده است.

او در خصوص نحوه استفاده نیز تصریح کرد: در صورتی که پلاک شهروند بدهکار باشد قبض اخطاری برای او صادر می شود که حاوی کیوآرکد بوده که شهروند با اسکن آن وارد سایت شده و امکان مشاهده ریز تراکنشات و خرید شارژ و دریافت شارژ هدیه آنلاین را دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.