سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد:

جوانان برابر غول‌های ساندا مبارزه کردند/ بالاترین مبلغ قرارداد بازیکنان ما ۱۰ میلیون تومان بود

راضیه طهماسبی درباره نایب قهرمانی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

راضیه طهماسبی سرمربی تیم ووشوی بانوان دانشگاه آزاد  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نایب قهرمانی تیمش در لیگ ووشو بانوان اظهار کرد: بازیکنان خوب و با نگیزه‌ای داشتیم.  نفرات شگفتی ساز و پدیده‌ای  از جمله طاهره پورحسن را به خدمت گرفتیم. پورحسن توانست برابر  صدیقه دریایی قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ووشو  یک بازی برنده شود. نسبت به بودجه‌ای که دانشگاه آزاد در اختیار ما گذاشته بود موفق شدیم فقط بازیکنان جوان را بگیریم و تیم جوانی ببندیم.  

او  ادامه داد: تیم سپاهان هزینه و سرمایه گذاری زیادی کرده بود. این تیم اصفهانی  اکثر بازیکنان ملی پوش ووشو را در اختیار داشت  و نتیجه این موضوع را گرفت. البته ما هم تیم دست و پابسته‌ای  برابر تیم سپاهان نبودیم. بازیکنان ما برابر غول‌های ساندا مبارزه کردند.

تیم‌های هیئت ووشو تهران و البرز از لحاظ فنی شرایط خوبی نداشتند

طهماسبی گفت: تیم‌های حاضر لیگ ووشوی بانوان کم بودند. فقط ۴ تیم  در این مسابقات شرکت کردند که این موضوع به خاطر کرونا و شرایط ویژه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون ووشو بود. خیلی از تیم‌ها نمی‌توانستند هزینه ورودی مسابقات را بدهند و  در این رقابت‌ها ثبت نام کنند به همین علت رقابت‌ها با حضور ۴ تیم برگزار شد. تیم‌های هیئت ووشوی تهران و البرز تلاش کردند، اما شرایط خوبی از لحاظ فنی نداشتند.

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان را شاهد بودیم 

سرمربی ووشو تیم دانشگاه آزاد گفت: سطح مسابقات لیگ برتر ووشو  خوب بود. رقابت اصلی بین سپاهان و دانشگاه آزاد بود. ما پارسال توانسته بودیم به طور مشترک با تیم سپاهان اول شویم، چون بازی فینال برگزار نشد.  سطح بازی بین ۲ تیم سپاهان و دانشگاه آزاد بالا بود.  

او درباره اینکه به نتیجه بازی اعتراض کرده بود، بیان کرد: نه،  اعتراضی نکرده بودم. یکی از بازیکنان سپاهان  در وزن ۷۵ کیلو نمی‌خواست برابر بازیکن ما مبارزه کند به همین علت سرداور گفت که قبل از ثبت ترکیب تیم  باید این موضوع را به ما اعلام کنید.  

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد گفت: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو زیاد نیست. بالاترین قرارداد ما ۱۰ میلیون تومان است. انشاالله دانشگاه آزاد حمایت بیشتری کند تا بتوانیم بازیکنان بهتر و باکیفیت تری  را به خدمت بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار