بدمینتون باز کشورمان:

لیگ بدمینتون منظم‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد/ برای فصل آینده با تیمی مذاکره نکرده‌ام

بدمینتون باز کشورمان در خصوص مسائل مختلف، توضیحاتی را بیان کرد.

امیر جباری بدمینتون باز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط خودش، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا شرایط برای تمام ورزشکاران سخت‌ شده است. این موضوع باعث تعطیلی مسابقات و از بین رفتن نظم تمرینات شده است.

او افزود: ما هم مثل سایر ورزشکاران درگیر این موضوع هستیم. تعداد مسابقات بین المللی و داخلی کم شده است و بعضی وقت‌ها تمرینات هم با محدودیت مواجه می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم بیشتر تمرینات فیزیکی انجام دهیم، تا اینکه به کارهای تاکتیکی بپردازیم. سعی می‌کنیم این شرایط را پشت سر بگذاریم تا دچار افت بدنی نشویم.

بازیکن تیم صنایع اردکان در خصوص شرایط لیگ امسال و سال آینده، گفت: لیگ امسال منظم‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد. لیگ امسال با برنامه بود و جا دارد از نصرتی (دبیر فدراسیون) و مقدس زاده (مسئول برگزاری مسابقات) تشکر کنم. من امسال از هفته سوم به تیم صنایع اردکان اضافه شدم. با اینکه اکثر بازیکنان به دلیل دوری چند ماهه از مسابقات، آمادگی لازم را نداشتند اما سطح مسابقات لیگ بدمینتون خیلی خوب بود.

او درباره اینکه فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت، گفت: برای فصل آینده هنوز با تیمی مذاکره نکرده‌ام. رشته بدمینتون می‌تواند حامیان مالی بزرگتر و بیشتری را جذب کند زیرا رشته‌ای شناخته شده است که طرفداران زیادی دارد.

جباری درباره وضعیت تیم ملی بدمینتون، توضیح داد: به دلیل شرایط کرونایی، مسابقات بین المللی برای ما وجود ندارد که بخواهیم در آن شرکت کنیم. مسابقات دهه فجر قرار بود برگزار شود که کنسل شد. چند مسابقه بین المللی هم لغو شد و همچنان این روند ادامه دارد.

او افزود: تیم ملی یک سری کارگاه آموزشی و تمرینات را به صورت آنلاین برای ما فراهم کرد که بتوانیم از لحاظ بدنی و تکنیکی خودمان را تا سطح مورد نظر نگه داریم و خیلی دچار افت نشویم. تمام کشورهای جهان با این مشکل مواجه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار