در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانشگاهیان باید در تراز انقلاب اسلامی باشند

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: دانشگاه ها، استادان و دانشجویان باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

جلیل دارا، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: شهید سلیمانی به عنوان یکی از شخصیت‌های شاخص و کارگذاران تمدن جمهوری اسلامی است.

او افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم تاکید کرده اند، سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب است و زمانی که شخصیت او به عنوان مکتب اعلام می‌شود، لازم است تا ابعاد زندگی او به عنوان یک الگو در مجامع مختلف کشور اعم از حوزه‌های اجرایی و به ویژه دانشگاه‌های ما تبیین شود.

دارا تصریح کرد: از آن جایی که دانشگاه‌های ما به عنوان یکی از مکان‌های تربیت نیروی انسانی فعال هستند و به فرموده حضرت امام کارخانه انسان سازی است بنابراین باید در این مکان شخصیت سردار سلیمانی به دانشجویان شناخته شود.

او با بیان اینکه امروزه در جامعه به شهید سلیمانی‌های بیشتر احتیاج داریم، تاکید کرد: ایران در عرصه علم و فناوری، اجرا، نظامی و امنیت در جایگاه خوبی قرار دارد که آن را مدیون امثال شخصیت‌هایی مانند شهید سلیمانی است. این باور برای مردم ایجاد شده که اگر همان کارکردی که امثال شهید سلیمانی در حوزه امنیت داشتند را در حوزه اجرایی و مباحث مختلف مانند حوزه‌های اقتصادی و حوزه‌های فرهنگی هم داشته باشیم، قطعا جمهوری اسلامی به جایگاه تمدن سازی که مقام معظم رهبری مدنظرشان هست، خواهیم رسید.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران ادامه داد: دانشگاه ها، استادان و دانشجویان باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و اگر بتوانیم در دانشگاه‌ها فضا‌ها و اقدامات خوب ساختاری را برای معرفی شخصیت سردار سلیمانی ایجاد کنیم، موقعیت خوبی را برای معرفی مکتب شهید سلیمانی ایجاد کرده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار